Widok
Multimedia...
Mam pytanie jak oceniacie MM ?
Ile ,płacicie i co w zamian dostaliście ?
Jak ktoś przeniósł do nich prąd też niech się wypowie...
Chodzi mi o obiektywne opinie , a nie wypowiedzi agentów MM.
Jak ktoś ma moduł CI+ , też chętnie się dowiem jak działa...
NA co uważać przy podpisywaniu umowy itd itp....
Ile ,płacicie i co w zamian dostaliście ?
Jak ktoś przeniósł do nich prąd też niech się wypowie...
Chodzi mi o obiektywne opinie , a nie wypowiedzi agentów MM.
Jak ktoś ma moduł CI+ , też chętnie się dowiem jak działa...
NA co uważać przy podpisywaniu umowy itd itp....
Przy podpisywaniu umowy należy uważać na WSZYSTKO. Czytać dziesięć razy i w żadnym wypadku nie zawierać umowy przez telefon. Pytać o wszystkie koszty dodatkowe, które się mnożą jak króliki i pomija się je milczeniem lub bardzo mętnie informuje klienta. Nie wierzyć w żadne magiczne dodatkowe usługi, zawsze są płatne i przeważnie niepotrzebne.
Uważać na czas wypowiedzenia umowy, bo telewizję trzeba zgłaszać trzy miesiące wcześniej a internet i telefon tylko miesiąc wcześniej.
Zmianę pakietu traktują, jak wypowiedzenie umowy, choć się tłumaczy jak krowie na rowie, że umowy nie zrywasz, bo ci się roczna skończyła, chcesz tylko zmienić pakiet w nowej umowie na inny. Okazuje się, że nie. To jest zerwanie umowy i trzeba płacić za jakąś tam promocję karne trzy miesiące. Taaaa....
Najlepiej unikać, a jeśli się nie da, to uważnie czytać, pytać, znowu czytać, znowu pytać. Brać najprostsze rozwiązania bez ukrytych opłat dodatkowych.
Uważać na czas wypowiedzenia umowy, bo telewizję trzeba zgłaszać trzy miesiące wcześniej a internet i telefon tylko miesiąc wcześniej.
Zmianę pakietu traktują, jak wypowiedzenie umowy, choć się tłumaczy jak krowie na rowie, że umowy nie zrywasz, bo ci się roczna skończyła, chcesz tylko zmienić pakiet w nowej umowie na inny. Okazuje się, że nie. To jest zerwanie umowy i trzeba płacić za jakąś tam promocję karne trzy miesiące. Taaaa....
Najlepiej unikać, a jeśli się nie da, to uważnie czytać, pytać, znowu czytać, znowu pytać. Brać najprostsze rozwiązania bez ukrytych opłat dodatkowych.