Re: Multimedia....
Przy podpisywaniu umowy należy uważać na WSZYSTKO. Czytać dziesięć razy i w żadnym wypadku nie zawierać umowy przez telefon. Pytać o wszystkie koszty dodatkowe, które się mnożą jak króliki i pomija...
rozwiń
Przy podpisywaniu umowy należy uważać na WSZYSTKO. Czytać dziesięć razy i w żadnym wypadku nie zawierać umowy przez telefon. Pytać o wszystkie koszty dodatkowe, które się mnożą jak króliki i pomija się je milczeniem lub bardzo mętnie informuje klienta. Nie wierzyć w żadne magiczne dodatkowe usługi, zawsze są płatne i przeważnie niepotrzebne.
Uważać na czas wypowiedzenia umowy, bo telewizję trzeba zgłaszać trzy miesiące wcześniej a internet i telefon tylko miesiąc wcześniej.
Zmianę pakietu traktują, jak wypowiedzenie umowy, choć się tłumaczy jak krowie na rowie, że umowy nie zrywasz, bo ci się roczna skończyła, chcesz tylko zmienić pakiet w nowej umowie na inny. Okazuje się, że nie. To jest zerwanie umowy i trzeba płacić za jakąś tam promocję karne trzy miesiące. Taaaa....
Najlepiej unikać, a jeśli się nie da, to uważnie czytać, pytać, znowu czytać, znowu pytać. Brać najprostsze rozwiązania bez ukrytych opłat dodatkowych.
zobacz wątek