Widok
Muzyczne Lato - Global Deejays, Danzel 30.07
Opinie do imprezy: Muzyczne Lato - Global Deejays, Danzel 30.07, 1 lipca 2006 - 30 lipca 2006 godz. 19.00
Dno totalne
i nie piszę o jakości wykonania, ucho mam drewniane, nie znam się.
Za to znam się na zegarku i potrafię czytać. Stachursky o 19.00? Zapomnij! Najpierw przez godzinę leciały jakieś blabla z taśmy, o 20 z minutami koncert rozpoczęła gdańska grupa, nazwy nie pomnę a pana S. zapowiedziano na 21.00. Już nie czekałam, mam blisko, posłuchałam sobie w domu.
Byłam kilka razy i ŻADEN koncert nie rozpoczął się o czasie. Ale numer ze Stachurskym to już szczyt, organizatorzy mają publiczność w głebokim poważaniu, jak co roku zresztą.
Za to znam się na zegarku i potrafię czytać. Stachursky o 19.00? Zapomnij! Najpierw przez godzinę leciały jakieś blabla z taśmy, o 20 z minutami koncert rozpoczęła gdańska grupa, nazwy nie pomnę a pana S. zapowiedziano na 21.00. Już nie czekałam, mam blisko, posłuchałam sobie w domu.
Byłam kilka razy i ŻADEN koncert nie rozpoczął się o czasie. Ale numer ze Stachurskym to już szczyt, organizatorzy mają publiczność w głebokim poważaniu, jak co roku zresztą.
SUPER KONCERTY
BARDZO POLECAM KONCERTY NA MUZYCZNEJ SCENIE W GDANSKU .MUZYKA DLA KAZDEGO.TROCHE ZBYT KRÓTKO TRWAJA ALE JEST OK.PRZEPYSZNY POPCORON MOZNA ZJESC POPIJAJĄC PIWKO A DLA MŁODZIEZY SUPER OGROMNE WATY CUKROWE NA DODATEK KOLOROWE.SUPER z****ISCIE .JA TAM SPEDZIŁEM z****ISCIE CZAS,POZDRO DLA WSZYSTKICH!!!!!!!!!
To jest to :)
Szczerze piowiedziawszy jestem z Zakopanego i byłam na koncertach w tamtym roku i nie wybacze sobie tego że je w tym roku opuściłam.... impreza jest swietna..... super sie bawiłam... szkoda tylko ze tak krótko grali: a mogl do samego rana :):):) pozdrawiam wszystkich z Gdańska - do zobaczenia za rok :):):)
Danzel!!