Widok
Mydlenie oczu i beznadziejna obsługa
Zainteresowany założeniem własnej działalności sprawdziłem stronę internetową banku, która bardzo przekonująco sprawia wrażenie pomocy przy "realizacji marzeń i planów". Przyszedłem zatem bez zapowiedzi aby dowiedzieć się coś więcej od doradcy, któy powinien mi chcieć pomóc aby zyskać nowego klienta. Na dzień dobry z zaplecza wyszła pani ze skwaszoną miną do innego klienta, a potem obsługująca mnie konsultantka zamiast mnie zachęcić (zgodnie z formą reklamową), po prostu szczątkowo odpowiadał na moje pytania i szczerze mówiąc poczułem się jak gołodupiec, który marnuje swój i ich czas. ODRADZAM
Moja ocena
Idea Bank
kategoria: Banki
obsługa: 2
oferta: 2
prowizje i opłaty: 3
dostępność: 2
ocena ogólna: 2
2.2
* maksymalna ocena 6