Widok
Myślałem że to niemożliwe...
.. a jadnak. Zamówiłem u nich, po wielu konsultacjach telefonicznych chłodnicę do Toyoty. Przekazałem informację na temat modelu samochodu, rocznika, nr VIN pojemności silnika. W zamian otrzymałem nr katalogowy chłodnicy którą mam zamówić. Więc zamówiłem powołując się ów numer. Dostarczona mi chłodnica (o numerze zgodnym z zamówieniem) nie pasuje jednak do mojego samochodu. Zadzwoniłem z prośbą o jej wymianę. Usłyszałęm w odpowiedzi, że taką zamówiłem i taką dostałem. Na nic tłumaczenia że w zamówieniu kazano mi wskazać ten nr. Poprostu podano mi nr towaru który chcieli sprzedać a nie tego który ja chciałem kupić. W zasadzie to i tak miałem szczęście. W końcu zamiast chłodnicy mogli mi przysłać Boa dusiciela o tym właśnie numerze katalogowym. A tak poważnie, to nie jestem pewien czy nie złamano prawa. Przecież nie kupowałem w siedzibie ich firmy tylko przez internet a odmówiono mi możliwości wymiany towaru.
Moja ocena
GABRAT
kategoria: Części zamienne - detal
obsługa: 1
asortyment: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6