Widok
NIE POLECAM KORZYSTANIA Z USLUG FIRMY TRYTON
Dekoratorka niestety nie slucha klienta. Na wstepnych spotkaniach obiecuje bardzo duzo i zapewnia ze kazdy pomysl mozna zrealizowac. Nie trzyma sie zaplanowego budzetu. A przy koncowej wycenie jednak okazuje sie ze niestety nie da sie zrealizowac pomyslow ktore wczesniej nie stanowily problemu no chyba ze klient doplaci 30-40 tys. Czesto okazuje sie ze to co jest na projekcie nie jest odzwierciedlone w mieszkaniu poprzez nie uwagę a nie ma juz czasu aby to zmienic. Prace w mieszkaniu sie przeciagaja i mieszkanie jest oddawane nie w terminie. NIE POLECAM.
Moja ocena
Tryton
kategoria: Aranżacja wnętrz
obsługa: 1
jakość usług: -
kreatywność: 1
przystępność cen: -
ocena ogólna: -
1.0
* maksymalna ocena 6
Komentarz bez imiennego podpisu lub określenia gdzie była inwestycja jest mało wiarygodny. Nie przypominam sobie, żebyśmy mieli jakiegoś nie zadowolonego klienta.
Taki komentarz bez konkretnych argumentów jest mało wiarygodny. Proszę o więcej danych bo nie wiemy o jakich zaniedbaniach
i budżecie mowa? Jeśli chodzi o terminy to zawsze są one ustalane z inwestorem nawet jeśli czasem wynikają jakieś przesunięcia związane ze stolarzami lub innymi podwykonawcami.
Nie boimy się stawić czoło niezadowolonemu klientowi, jeśli popełniamy jakieś błędy to płacimy za to. Ostatnio klient dostał od nas tapicerowane siedzisko gratis. Ponieważ stolarz pomylił się w wymiarach, a my nie wyłapaliśmy błędu. Kto z nas nie popełnia błędów?
Zawsze sprawy załatwiamy tak by klient był zadowolony.
Proszę więc o kontakt osobisty, a jakoś zaradzimy.
Taki komentarz bez konkretnych argumentów jest mało wiarygodny. Proszę o więcej danych bo nie wiemy o jakich zaniedbaniach
i budżecie mowa? Jeśli chodzi o terminy to zawsze są one ustalane z inwestorem nawet jeśli czasem wynikają jakieś przesunięcia związane ze stolarzami lub innymi podwykonawcami.
Nie boimy się stawić czoło niezadowolonemu klientowi, jeśli popełniamy jakieś błędy to płacimy za to. Ostatnio klient dostał od nas tapicerowane siedzisko gratis. Ponieważ stolarz pomylił się w wymiarach, a my nie wyłapaliśmy błędu. Kto z nas nie popełnia błędów?
Zawsze sprawy załatwiamy tak by klient był zadowolony.
Proszę więc o kontakt osobisty, a jakoś zaradzimy.