Niestety nie polecam serwisu choć by ze względu za jakość obsługi klienta. Panowie nawet Dzień Dobry odpowiedzieć nie potrafili ehhh. Niestety tak się stało iż mój sprzęt uległ awarii a że był ubezpieczony w Hestii więc wyboru nie miałem. Pierwsze uszkodzenie sprzętu wystąpiło kilka miesięcy temu, uszkodzeniu uległa płyta gł.. Naprawa polegała na zmianie pasty, regulacji chłodzenia. Sprzęt podziałał kilka dni i znowu naprawa. Pan powiedział ze potrwa to około tygodnia. Niestety realnie naprawa trwała miesiąc czasu. Pojechałem odebrać sprzęt. Pan oczywiście mi go wydał, wraz z kartką do podpisu. Sprzęt był dziwnie owinięty miękkim materiałem. Po odsłonięciu materiału okazało się ze obudowa jest bardzo porysowana (Dbam o sprzęt i uczulony jestem na rysy) gdy zwróciłem uwagę że coś nie tak z obudową Pan uniósł się bardzo i stwierdził że ja to zrobiłem i coś mu wmawiam .... Najlepsze jest to że na sprzęcie po naprawie znajdowała się reklamówka (naklejka) innego serwisu .... Ciekawe co na to Hestia !!! Niestety brakuje miejsca by opisać wszystko .. A szkoda znalazło by się tego więcej !!! Nie polecam Odradzam ...