Widok

NIE POLECAM ZE WZGLĘDU NA NIEMILY PERSONEL

Byliśmy w "Mikilandi" nie pierwszy raz. Zawsze było miło i Dzieci super się bawiły.
Jednak dziś spotkała nas niemiła sytuacja - Pani z obsługi (taka przy tuszy) odmówiła wstawienia dodatkowego stolika pomimo tego ze było dużo miejsca na sali ( jak dzwoniłam poprosić o rezerwację dla 4 osób -w tym 2 dzieci również mi odmowiono). Zajęliśmy więc stoliczek na sali - malutki dla dzieci- był pusty. W trakcie jak trzymalismy na stoliczku chrupki, soczki dla dzieci i kawę Pani zażądała (NIE poprosiła grzecznie) aby oddać go. Dopiero jak wskazalismy Jej inny taki sam wolny dała nam spokój.
Jak zamawialam kawe czy soczki dla Dzieci również Panie były nie mile a wręcz z łaską podawały zamówione rzeczy.

Paniom pracującym tam sugeruje zapoznać się z zasadmi dobrego wychowania, oraz poprawnej gramatyki przy konstruowaniu zdań.

Niestety już tam nie wrócimy.

Panie z obsługi chyba zapomnialy że dzięki Nam - klientom mają wypłatę (może malą dlatego są tak niegrzeczne - ale to Je NIE tlumaczy)

Przykra bardzo sytuacja a wystarczyło skorzystać z innego stolika, grzecznie spytać lub zaproponować inne miejsce do siedzenia(no ale tu trzeba troszeczkę pomyśleć... )
Moja ocena
oferta: 2
 
kreatywność: 2
 
jakość usług: 1
 
bezpieczeństwo: 3
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: -
 
1.8

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

Jakim to trzeba byc smutnym człowiekiem żeby pluć jadem na prawo i lewo. Zapraszam do zapoznania się najpierw z dobrym wychowaniem to raz a dwa słownik ortograficzny też się kłania. A następnie do oceniania innych w sposób obiektywny a nie jak to teraz ma miejsce, czyli swoją miarą. Trzeba naprawdę mieć spore kompleksy żeby być tak roszczeniowym z powodu stolika dla dzieci, który 'de facto' jak nazwa wskazuje jest dla dzieci. Dobrze, że nie zaczęła sie pani bawić w kulkach bo chyba większy dramat byłby z tego powodu jak sądzę. Również proponuję zająć się własnym portfelem i wydatkami, by nie być przez innych ocenianym przez ten sam pryzmat.
Nikt nie będzie płakał za taką osobą i interes nie zbankrutuje więc nie ma co sie tutaj martwić:) a na przyszłość jest strona na fb gdzie można dać opinie i nie być małym, zawistnym, jadowitym hejterem jak teraz to ma miejsce. Chyba, że jest problem podpisać się z imienia i nazwiska oraz pokazać twarz? Może byśmy wtedy zajęli się wyglądem takiej zrozumiałej persony gdyż ciężko się odpowiada na brak rzeczywistych argumentów:) Mimo wszystko życzę mniej jadu w obcowaniu z otoczeniem a będzie sie łatwiej i przyjemniej żyło wśród ludzi:)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 5

Chyba personel doskonale wie kto wstawił komentarz, bo sytuacja opisana jest bardzo dokładnie. Ale mam takie samo o TEJ Pani. oprócz tego, że wstawia tu komentarze krytykujace cały personel oprócz siebie oczywiście, bo siebie Pani tylko wywyższa to tak samo traktuje Pani gości. I niestety, ale jak widać to nie tylko moje zdanie.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3
do góry