Widok

NIE POLECAM

W październiku 2015r. odebrałem z salonu Hyundai i20 (po terminie umownym) – w dniu odbioru okazało się, że wyposażenie samochodu było niezgodne z zamówieniem (brak zaciemnionych tylnych szyb) oraz brak felg aluminiowych. Powyższe braki zostały odnotowane w protokole przekazania auta. Po miesiącu otrzymałem felgi. W zakresie zaciemnionych szyb Dealer do dnia dzisiejszego nie wywiązał się z warunków umowy.
Wiedza personelu Dealera w zakresie powierzonych obowiązków jest mierna czego doświadczyłem osobiście. O tym fakcie powiadomiłem telefonicznie kierownictwo firmy.

W zeszłym roku dałem sobie spokój ze wstawieniem negatywnej opinii. Chociaż się należała!

Kolejnym przegięciem firmy był pierwszy przegląd gwarancyjny auta. Umówiłem się na przegląd w Serwisie w Gdańsku, ale dla sprawdzenia rynku zadzwoniłem do filii Margo w Gdyni w celu dokładnego sprawdzenia ceny za usługę, podając nr identyfikacyjny pojazdu – cena 720 zł.
Po dwóch dniach samochód przekazałem do Serwisu w Gdańsku cena za ta usługę wyniosła 810zł.
Po małej wymianie zdań ostatecznie zapłaciłem 720 zł.
Jedna firma dwa cenniki.
Nie polecam !!!!!!!!
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 1
 
jakość usług: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Dwa osobne Serwisy, w dwóch różnym miastach, posiadające dwóch różnych kierowników... niby dlaczego cena miała by być taka sama?! Na każdej stacji benzynowej jednego koncernu masz te same ceny w całym Trójmieście?!
Mamy wolny rynek i stawka za rbh w każdym serwisie może być inna, ba(!) marża na częściach (a więc ich cena) także może być odmienna!
Trzeba było jechać do Gdyni a nie się żalić bez sensu...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

To był przegląd samochodu. Na czym mieliby zrobić różnicę w marży..?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry