Widok

NIE POLECAM

Wymiana trwała tydzień dłużej niż było umówione. Po wymianie dysku w Lenovo nie zostały zainstalowane poprawne sterowniki producenta. W rezultacie komputer codziennie się wyłączał i nie działała poprawnie karta graficzna. Musiałam drugi raz zapłacić w innym miejscu za poprawę. Obsługa niemiła, pan od serwisu zachowywał się z wyższością. Usługi drogie w porównaniu do jakości i terminu.
Moja ocena
obsługa: 1
 
jakość usług: 1
 
czas realizacji: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Dzień dobry,

Jestem zaskoczony Pani oceną, ponieważ staramy się być w stosunku do klienta dokładnym przeciwieństwem tego co Pani napisała.

Nie mam nawet możliwości odnieść się rzeczowo do sprawy, ponieważ ocena została wystawiona 5 miesięcy po wykonaniu serwisu, co uważam
za niepoważne i nieuczciwe. Jeżeli laptop po odbiorze nie był w pełni sprawny to wypadało się do nas pofatygować i sprawę wyjaśnić, taka naprawa objęta
jest u nas gwarancją i usunęlibyśmy problem priorytetowo.

Jest wielce nieprawdopodobne aby przy rutynowej naprawie jaką jest wymiana dysku i instalacja systemu operacyjnego naprawa trwała tydzień dłużej.
Dyski twarde mamy zawsze na miejscu, więc czas naprawy z reguły nie przekracza 2-3 dni ( w zależności od obłożenia pracą) wraz z instalacją sterowników, wszystkich aktualizacji
oraz podstawowego
oprogramowania użytkowego.

Odnośnie niemiłej obsługi to mam wrażenie, że pomyliła Pani firmy. Nigdy nie odnosimy się do klienta z wyższością, tłumaczymy prostym językiem
i nie wykorzystujemy niewiedzy klienta.

Nie uważam również aby nasze ceny były nieadekwatne do wykonanych usług. Poza tym cennik jest jawny, dostępny zarówno na naszej stronie internetowej, jak i w serwisie (wisi przy ladzie).
Ponadto zawsze przed dokonaniem naprawy konsultujemy cenę usługi z klientem.

Nie zasłużyliśmy na taką ocenę.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry