Widok
NIE POLECAM
Wymiana trwała tydzień dłużej niż było umówione. Po wymianie dysku w Lenovo nie zostały zainstalowane poprawne sterowniki producenta. W rezultacie komputer codziennie się wyłączał i nie działała poprawnie karta graficzna. Musiałam drugi raz zapłacić w innym miejscu za poprawę. Obsługa niemiła, pan od serwisu zachowywał się z wyższością. Usługi drogie w porównaniu do jakości i terminu.
Moja ocena
Noveria
kategoria: Serwis komputerów
obsługa: 1
jakość usług: 1
czas realizacji: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Dzień dobry,
Jestem zaskoczony Pani oceną, ponieważ staramy się być w stosunku do klienta dokładnym przeciwieństwem tego co Pani napisała.
Nie mam nawet możliwości odnieść się rzeczowo do sprawy, ponieważ ocena została wystawiona 5 miesięcy po wykonaniu serwisu, co uważam
za niepoważne i nieuczciwe. Jeżeli laptop po odbiorze nie był w pełni sprawny to wypadało się do nas pofatygować i sprawę wyjaśnić, taka naprawa objęta
jest u nas gwarancją i usunęlibyśmy problem priorytetowo.
Jest wielce nieprawdopodobne aby przy rutynowej naprawie jaką jest wymiana dysku i instalacja systemu operacyjnego naprawa trwała tydzień dłużej.
Dyski twarde mamy zawsze na miejscu, więc czas naprawy z reguły nie przekracza 2-3 dni ( w zależności od obłożenia pracą) wraz z instalacją sterowników, wszystkich aktualizacji
oraz podstawowego
oprogramowania użytkowego.
Odnośnie niemiłej obsługi to mam wrażenie, że pomyliła Pani firmy. Nigdy nie odnosimy się do klienta z wyższością, tłumaczymy prostym językiem
i nie wykorzystujemy niewiedzy klienta.
Nie uważam również aby nasze ceny były nieadekwatne do wykonanych usług. Poza tym cennik jest jawny, dostępny zarówno na naszej stronie internetowej, jak i w serwisie (wisi przy ladzie).
Ponadto zawsze przed dokonaniem naprawy konsultujemy cenę usługi z klientem.
Nie zasłużyliśmy na taką ocenę.
Jestem zaskoczony Pani oceną, ponieważ staramy się być w stosunku do klienta dokładnym przeciwieństwem tego co Pani napisała.
Nie mam nawet możliwości odnieść się rzeczowo do sprawy, ponieważ ocena została wystawiona 5 miesięcy po wykonaniu serwisu, co uważam
za niepoważne i nieuczciwe. Jeżeli laptop po odbiorze nie był w pełni sprawny to wypadało się do nas pofatygować i sprawę wyjaśnić, taka naprawa objęta
jest u nas gwarancją i usunęlibyśmy problem priorytetowo.
Jest wielce nieprawdopodobne aby przy rutynowej naprawie jaką jest wymiana dysku i instalacja systemu operacyjnego naprawa trwała tydzień dłużej.
Dyski twarde mamy zawsze na miejscu, więc czas naprawy z reguły nie przekracza 2-3 dni ( w zależności od obłożenia pracą) wraz z instalacją sterowników, wszystkich aktualizacji
oraz podstawowego
oprogramowania użytkowego.
Odnośnie niemiłej obsługi to mam wrażenie, że pomyliła Pani firmy. Nigdy nie odnosimy się do klienta z wyższością, tłumaczymy prostym językiem
i nie wykorzystujemy niewiedzy klienta.
Nie uważam również aby nasze ceny były nieadekwatne do wykonanych usług. Poza tym cennik jest jawny, dostępny zarówno na naszej stronie internetowej, jak i w serwisie (wisi przy ladzie).
Ponadto zawsze przed dokonaniem naprawy konsultujemy cenę usługi z klientem.
Nie zasłużyliśmy na taką ocenę.