Widok
NIE POLECAM
stanowczo odradzam, powiedzialno mi w KWIETNIU ze produkt o który pytam będzie w MAJU, teraz stwierdzili ze to było "planowane" dostarczenie, a nie gwarancja - sorry jeśli ktoś pisze "będą dostępne pod koniec maja. " to uznaje to za PEWNIK, teraz okazuje ze mam czekac kolejny miesiąc, do końca czerwca. Chcialam już przez przewlekosc zamowowic komeplety produkt zamiast jednego elementu, zapytałam o znizke - w koncy itak placa prowizje do allegro rowna 10% oczywiście zbyto mnie. Sama prowadze firme i nie wyobrażam sobie takiego podejścia do Klienta. kontakt telefoniczy DRAMAT, probuje się dodzwonić od DWOCH TYGODNI i każdego dnia slysze ze "w dniu dziejszym polacznie nie obsługujemy" i mam wyslac maila. PORAZKA
Moja ocena
SisCom
kategoria: Artykuły dziecięce
obsługa: 1
oferta: 3
jakość asortymentu: 1
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 1
1.8
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Pod koniec maja przewidywana była dostawa towaru. Klientka otrzymała informację mailem o opóźnionej wysyłce i zapytanie czy życzy sobie wysyłkę po dostawie. Niestety z powodu wyjątkowej sytuacji i naprawy głównej centrali telefonicznej kontakt telefoniczny był chwilowo utrudniony, jednakże odpowiadaliśmy na wszystkie wiadomości mailowe. W przypadku dokonania zakupu przez portal Allegro obowiązuje cena podana w ofercie. Sprzedający musi przestrzegać warunków umowy.