MASAKRA. Tak jednym słowem można podsumować ten sklep. Pod koniec września zakupiłam twady dysk, który okazał się uszkodzony. Gburowaty koleś z sewisu poinformował mnie, że dysku nie mogę wymienić a jedynie reklamować. Zatem złożyłam reklamacje i dysk trafił do serwisu. Po równo 14 dniach dysk wrócił do sklepu. Gdy próbowałam dowiedzieć się co z dyskiem było robione (naprawa/wymiana) usłyszałam, że takie informacje znajdują się w dokumentacji sklepu a serwisant (gburowaty koleś) nie ma obowiązku mi jej pokazywać. Szkoda słów! Jeżeli kupicie coś w tym sklepie i będzie działać to OK, schody zaczną się, gdy ta rzecz będzie wymagała naprawy. Wtedy niestety kłopoty murowane. Podejście "kolesia od serwisu" do klienta poniżej krytyki.

wypowiedź zmoderowana ( 2015-11-16 07:42:25)