Widok
NIE!
Kupiliśmy kupony z Groupona i umówiliśmy się bodajże 2 dni wcześniej na 01.06.2011 na 19. Niestety po przyjściu o umówionej godzinie na miejsce okazało się, że stoisko jest zamknięte. NIKT nie raczył do nas zadzwonić i przełożyć wizyty - nie byłoby problemu. Zostawiliśmy na poczcie głosowej (bo telefon kontaktowy został wyłączony) nagranie z prośbą o kontakt i wyjaśnienie sprawy, lecz nikt nie zadzwoni. Mieszkamy na szczęście w Gdańsku, ale średnio sympatycznie dla osób spoza Gdańska. W sobotę 04.06 pojechaliśmy tam ponownie i Pani wyjaśniła, że zestawy dnia 01.06 się skończyły, więc zamknęli.
Wskazujemy więc zestawy za 31,90zł i słyszymy, że tych nie sprzedają, bo są zarezerwowane. Można wziąć inne. Więc pytam się - po co zgłaszacie Państwo punkt do promocji Groupon i się do niego nie przygotowujecie w ogóle? Dlaczego stoisko nie jest przygotowane na większą ilość klientów?
Same zestawy średnio smaczne - widać, że nie są świeże - choć jeden był w lepszym stanie. Łosoś w nigiri na brzegach zaschnięty, ryż również twardawy, sos sojowy w 'rybce' w ilości praktycznie żadnej. Data przydatności kilkudniowa, a wiadomo, że surowa ryba w lodówce może być przechowywana 1 dzień!
NIE POLECAM
Wskazujemy więc zestawy za 31,90zł i słyszymy, że tych nie sprzedają, bo są zarezerwowane. Można wziąć inne. Więc pytam się - po co zgłaszacie Państwo punkt do promocji Groupon i się do niego nie przygotowujecie w ogóle? Dlaczego stoisko nie jest przygotowane na większą ilość klientów?
Same zestawy średnio smaczne - widać, że nie są świeże - choć jeden był w lepszym stanie. Łosoś w nigiri na brzegach zaschnięty, ryż również twardawy, sos sojowy w 'rybce' w ilości praktycznie żadnej. Data przydatności kilkudniowa, a wiadomo, że surowa ryba w lodówce może być przechowywana 1 dzień!
NIE POLECAM
Moja ocena
Sushi Express
kategoria: Sushi
obsługa: 1
menu: 3
jakość potraw: 2
klimat i wystrój: 1
przystępność cen: 5
ocena ogólna: 2
2.3
* maksymalna ocena 6