Widok

NIEDOUCZONA I NIEUPRZEJMA OBSŁUGA

Ostatnio korzystałem z oferty SUBWAY w Sopocie. Mam sporo uwag przede wszystkim do niewykwalifikowanej i jakże grubiańskiej obsługi. Po pierwsze - było na w kolejce 2 osoby a na osługę czekałem 15 minut. Ok. czasami tak się zdarza ale fakt, że Pani wyrywkowo brała sobie klientów, niezachowując kolejki jest słabe. Ktoś chciał kod do toalety i ciastko to zaraz leciała mu je sprzedać zapominając ze następne osoby czekają a kolejka w tym czasie rosła w liczbę osób. Jedna z Pań zwróciła uwagę, że po kanapkach chodzą muchy-Pani tylko wzruszyla zamionami. Zdenerwowany tym, że Pani nierealizuje mojego zamówienia tylko zamówieniami wszystkich innych (a była moja kolejka) poprosiłem kierownika. Kierownik okazał sie również niedouczony. Zdawało mi się zawsze, że 30 cm to linia ciągła, bez przerw. Pan Kierownik przekroił mi bułkę i mialem 2*15cm. Czy matematyka jes taka trudna? 30 cm to linia ciągła. zamowienie nie zostało zrealizowane zgodnie z ofertą I ostatnia rzecz- zapłaciłem karta za zamówienie. Pani pomimo mojej wyraźnej prosby nie dała mi ani rachunku, ani potwierdzenia zapłaty. Jest to naruszenie, niezgodne z prawem. Nadaje sie do Rzecznika Praw Konsumenta!!!!
Moja ocena
Subway kategoria: Bary
obsługa: 1
 
menu: 4
 
jakość potraw: 1
 
wygląd i czystość: 1
 
przystępność cen: 4
 
ocena ogólna: 2
 
2.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2
Tyle przygód przy kupnie głupiej kanaki... Jak się zdecydujesz na kupno roweru czy TV to trzeba będzie bloga założyć żeby sie wszystkie wrażenia zmieściły :)
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 4
Jak w gastronomii pracuje niedouczona i grubiańska obsługa to niestety tak jest. Widzę, że Pan luuuzak to pewnie kierowni zacnego miejsca. Aż przykro, że tak traktujecie klientów.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry