Po raz pierwszy byłam w restauracji New Kansai kilka miesięcy temu, smak sushi nie powalał (nie różnił się zasadniczo niczym od gotowych zestawów dostępnych w sklepach), ale było ogólnie dobre. Podczas tej wizyty dostaliśmy voucher zniżkowy, więc wybraliśmy się po raz drugi. Niestety jakość jedzenie było dużo słabsza. Ryż się sypał a ryba po prostu śmierdziała. Potem koleżanka dała mi groupon do New Kansai, ponieważ sama nie mogła z niego skorzystać. Postanowiliśmy odwiedzić tą restaurację po raz trzeci licząc, że poprzedni raz to była po prostu "wpadka". Niestety, jedzenie nadal pozostawiało wiele do życzenia, ale przynajmniej nie było nieświeże. Za to kelnerka potraktowała nas, jakbyśmy chciały coś wyłudzić. Jak pokazałyśmy kupon na koniec, stwierdziła, że nie uznaje go, bo nie dopełniłyśmy warunków, tzn. nie miałyśmy rezerwacji. Nie wiem jaki ta pani miała w tym interes, ale myślę, że poinformowanie klienta nie boli ani nie wymaga wielkiego wysiłku, pomijając już fakt, że
jest obowiązkiem (pani wiedziała, że nie mamy rezerwacji i wiedziała, że mamy groupon). Ogólnie mówiąc KOSZMAR! Niesmaczne jedzenie i do tego niemiła obsługa, chyba nie ma nic gorszego!