Widok
NIGDY WIECEJ
BARDZO ŹLE MNIE POTRAKTOWANO
spóźniłam się 10 minut na umówioną wizytę, 2 panie fryzjerki w salonie, po moich przeprosinach nie usłyszałam 'dzień dobry' tylko - ale teraz mamy klientkę, właśnie dzwoniła. po wielu pytaniach okazało się że Pani nie chce mnie przyjąć, bo cytuję 'NIE MAM PRAWA SIE SPÓŹNIAĆ' - zastanawiam się czy 10 minut to naprawdę powód do wyproszenia klientki z salonu? czy nigdy nie słyszymy od fryzjera 'proszę poczekać' i czasem czekamy 20-30 minut? wychodząc bardzo zdenerwowana z salonu, zrobiłam zdjęcie numeru telefonu do właściciela (nie odbiera moich telefonów - postaram sie zadzwonić zaraz ponownie) usłyszałam z nieukrywaną wyższością: 'ALEŻ SIĘ BOJĘ!' - i teraz nie wiem czy na takie zachowanie pozwala właścicielka? liczę na to że to jedna niewłaściwa osoba w jej salonie, która powinna zostać przysłowiową 'żółtą kartkę'. Proszę pamiętać: kobieta w dojrzałym wieku o włosach koloru blond.
ps. zadzwoniłam do właścicielki, która nie wysłuchawszy moje wersji zaczęła na mnie krzyczeć, że nie ma prawa się spóźniać. Nie miałam szans powiedzieć, że nie miałam telefonu przy sobie. DZIĘKUJĘ jak tak obsługuje się bądź co bądź sąsiadki.
spóźniłam się 10 minut na umówioną wizytę, 2 panie fryzjerki w salonie, po moich przeprosinach nie usłyszałam 'dzień dobry' tylko - ale teraz mamy klientkę, właśnie dzwoniła. po wielu pytaniach okazało się że Pani nie chce mnie przyjąć, bo cytuję 'NIE MAM PRAWA SIE SPÓŹNIAĆ' - zastanawiam się czy 10 minut to naprawdę powód do wyproszenia klientki z salonu? czy nigdy nie słyszymy od fryzjera 'proszę poczekać' i czasem czekamy 20-30 minut? wychodząc bardzo zdenerwowana z salonu, zrobiłam zdjęcie numeru telefonu do właściciela (nie odbiera moich telefonów - postaram sie zadzwonić zaraz ponownie) usłyszałam z nieukrywaną wyższością: 'ALEŻ SIĘ BOJĘ!' - i teraz nie wiem czy na takie zachowanie pozwala właścicielka? liczę na to że to jedna niewłaściwa osoba w jej salonie, która powinna zostać przysłowiową 'żółtą kartkę'. Proszę pamiętać: kobieta w dojrzałym wieku o włosach koloru blond.
ps. zadzwoniłam do właścicielki, która nie wysłuchawszy moje wersji zaczęła na mnie krzyczeć, że nie ma prawa się spóźniać. Nie miałam szans powiedzieć, że nie miałam telefonu przy sobie. DZIĘKUJĘ jak tak obsługuje się bądź co bądź sąsiadki.
Moja ocena
* maksymalna ocena 6
Komentarz do opini
Powyżej opisana sytuacja nigdy nie miała miejsca.
'wychodząc bardzo zdenerwowana z salonu, zrobiłam zdjęcie numeru telefonu do właściciela ...
...Nie miałam szans powiedzieć, że nie miałam telefonu przy sobie'
-cóż to za sprzecznosc wypowiedzi ? ;)
Reasumując: Z uczciwością oferujemy naszym klientką profesjonalną obsługę, w miłej atmosferze oraz w przystępnych cenach. Serdecznie zapraszamy, pozdrawiam
ps. z przyjemnoscią poznam osobiscie 'sąsiadkę' Panią Sylwię Ługowską, która nigdy nie była klientką w moim salonie, może się odważy ;)
Hanna Engelbreht
'wychodząc bardzo zdenerwowana z salonu, zrobiłam zdjęcie numeru telefonu do właściciela ...
...Nie miałam szans powiedzieć, że nie miałam telefonu przy sobie'
-cóż to za sprzecznosc wypowiedzi ? ;)
Reasumując: Z uczciwością oferujemy naszym klientką profesjonalną obsługę, w miłej atmosferze oraz w przystępnych cenach. Serdecznie zapraszamy, pozdrawiam
ps. z przyjemnoscią poznam osobiscie 'sąsiadkę' Panią Sylwię Ługowską, która nigdy nie była klientką w moim salonie, może się odważy ;)
Hanna Engelbreht
Witam, od lat korzystam z usług salonu Wega wraz z cała rodziną, podejście do każdej klientki jest bardzo profesionalne, na wszystkie pytania zawsze uzyskuje odpowiwiedż, jak również cenne rady, z czystym sumieniem moge polecić salon Wega dla każdego. Właścicielka wraz z pracownikami (zwłaszcza panią Magdą) jest osobą ciepłą i serdeczną, natomiast opinia Pani "Sylwi Ługowskiej " (jeżeli taka osoba wogóle istnieje) jest poprostu nie na poziomie , a sytuacja z telefonem wręcz komiczna, no cóż w tych czasach każdy moze korzystać z internetu i wypisywać fałszywe opinie, próbując popsuć opinie osobom, które swoją ciężką pracą, sumiennościa, ogromnym doświadczeniem i profesionalizmem osiągneły tak wiele jak w tym przypadku właścicielka salonu Hanna Engelbreht. Myślę, że to po prostu ludzka zazdrość popycha do tak prymitywnych ocen.