Widok

Naciąganie klientów na drobne naprawy

Tydzień użytkowałem samochód BMW X3 przyznany mi przez ubezpieczyciela Aliance z pakietu assistance.
Oczywiście wpłaciłem kaucje 1000 PLN, Podczas oddawania samochodu przedstawicielowi Car Net Polska - Kalisz
zauważył odprysk na szybie przedniej, oczywiście w protokole który otrzymałem w pierwszy dzień nie było tego odprysku.
Kaucje wstrzymał na poczet naprawy.
Zastanawiające jest to że przedstawiciel wypożyczalni podczas oddawania pojazdu wsiadł do samochodu i co natychmiast znalazł?
otóż właśnie odprysk, którego ja nie widziałem przez tydzień użytkowania.
Mam mocne podejrzenia że odprysk był juz przed moim użytkowaniem tego samochodu,
Wpłacając kaucje godzicie się na drobne naprawy spowodowane przez poprzednich użytkowników,
a nie zauważone przez personel wypożyczalni.
Mam mieszane uczucia myśląc o tej wypożyczalni. Ciekawe czy wszystkie tak funkcjonują.

Pozdrawiam

smartgdy@gd.onet.pl
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 4
 
jakość asortymentu: 4
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 2
 
2.4

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Wypożyczalnia CAR NET

Ta wypożyczalnia pnie się coraz bardziej w górę, i cieszy mnie to bo jestem jej stałym klientem, lecz dopiero teraz wpisuję się tutaj. Oferta powiększa się wraz z atrakcyjnością, Panowie bardzo przydatni jeśli chodzi o pomoc oraz wyjście z trudnej sytuacji( Otwartość ), Widzę , ze opinie są jednak zgodne z moją , pozdrawiam Biuro CAR NET Gdańsk i życzę firmie dobrych klientów i dobrych interesów. POLECAM
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3
Każdy klient ,który uszkodzi pojazd szczególnie odprysk na przedniej szybie jest niezadowolony ze względu na udział w szkodzie.
Często odprysk wynika z winy użytkownika ,który nie zwalnia na ograniczeniach lub przy nieprawidłowo wyprzedza. Na pewno zdarza się
iż odprysk wynika z winy pędzącego samochodu z na przeciwka.
Nie zmienia to faktu jak zdarzy się to w naszym samochodzie,który jest ubezpieczony nie odbywa się to bez kosztowo. Tracimy zniżki , na szybę w serwisie czkamy ponad tydzień ( brak auta) . Przykro tylko iż przy swoim niezadowoleniu jest szukanie i zrzucanie winy na innych pisząc pomówienia . Na szczęście zadowolonych klientów jest tysiące co wynika z wielkości floty,która zbliża się do 900 .
Z drugiej strony pozdrawiam kierowców, którzy co dopiero uszkodzili swój samochód otrzymali zastępczy i znów jakaś szkoda.
W nowym roku życzę im ażeby użytkowali pojazdy ostrożniej.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 5
do góry