Widok
Nadmorskie Centrum Medyczne - Przychodnia "Biwakowa" (NCM)
Ta przychodnia nie działa. System rejestracji to jakiś żart. Pomijając fakt, że Pani która odbiera telefon jest nieprzyjemna, opryskliwa i "obrażona na cały świat". To nie wiedzieć czemu nie ma możliwości umówienia się na wizytę do lekarza rodzinnego dzień wcześniej, trzeba zgodnie z poleceniem dzwonić w dniu wizyty. Rano następnego dnia próbując się dodzwonić od godz. 7.00 po 25 min. "słuchania muzyczki" Pani na recepcji informuje, że niestety nie mamy już miejsc na dzisiaj. Sytuacja ta powtarza się już kolejny raz... może ktoś ma jakiś pomysł jak można umówić się na wizytę w tej przychodni lub czy jest na Osowej inna, która ma podpisany kontrakt z NFZ ?
Trzeba słuchać ze zrozumieniem! Można umówić się na max dwa tygodnie przed terminem wizyty (nie można się umówić w maju na koniec czerwca...), można też z dnia na dzień jeśli są miejsca do danego lekarza!
Ja korzystam z tego cały czas i zazwyczaj nie ma problemu z umówieniem wizyty online. A jak coś zawsze można iść na 7:00 do Przychodni i się zapisać na dany dzień.
Ja korzystam z tego cały czas i zazwyczaj nie ma problemu z umówieniem wizyty online. A jak coś zawsze można iść na 7:00 do Przychodni i się zapisać na dany dzień.
W 100 % zgadzam się ten system rejestracyjny to jest jedna wielka pomyłka . Za każdym razem gdy dzwonie o godz. 6:59 to przychodnia jeszcze nie działa a jak juz o 7.01 to ponad pół godziny słuchania muzyczki - masakra. Jeden raz udało mi sie dodzwonić pare minut po godz 7 ale to było jednorazowe . Lepiej iść gdzieś prywatnie , tyle że nie po to opłaca się całe życie składki na nfz żeby później chodzić prywanie - ale takie mamy realia u nas w Kraju .
mi się system podoba. Po pierwsze, bez problemu można umawiać się online, nie jak ktoś napisał z dwu-tygodniowym wyprzedzeniem,tylko własnie max 2tygodnie do przodu. Terminy do lekarza pierwszego kontaktu są zwykle na 2-3dni do przodu. Telefonicznie czekałam też jakieś 15-20 minut, ale zawsze były wtedy jeszcze miejsca. W sumie wolę to, niż dzwonic 10 razy i trafiać na zajęte, jak to winnych przychodniach. Tutaj dajesz na glośnomówiący i idziesz zjeść spokojnie śniadanie :)
Zdecydowanie zgadzam się,że ta przychodnia działa FATALNIE. Ktoś kto nią zarządza powinien zostać natychmiast zwolniony gdyż nie nadaje się najwyraźniej do zarządzania placówką medyczną.Nie ma możliwości aby umówić się do lekarza pierwszego kontaktu telefonicznie- moje próby prowadzone od wielu lat NIGDY nie zakończyły się sukcesem, trzeba albo od świtu stać pod drzwiami- doskonałe rozwiązanie dla chorego np. z gorączką, lub czekać co najmniej kilka dni przy rejestracji online- równie dobre dla jego zdrowia- może sam się wyleczy.Kolejki rano pod laboratorium to jakiś horror, warunki w jakich pobierana jest krew przypominają lata socjalizmu, a jedna z Pań pielęgniarek znana jest już wielu osobom jako ta, która uszkadza mięśnie przy zastrzykach, uszkadza żyły przy pobieraniu krwi, poczta pantoflowa działa i chyba wieści dotarły do kierownika ale nie wpłynęły na to by Panią ewentualnie przyuczyć do wykonywania zawodu lub po prostu zwolnić. Umawianie się do lekarza na konkretną godzinę jest mistyfikacją dotąd ZAWSZE MUSIAŁAM odczekać w kolejce od 30 min do 1,5 godziny aby zostać przyjętym. Dostanie się do specjalisty w ramach NMC to kolejne historia która woła o pomstę do nieba. Pozostaje się modlić że jakiś inny podmiot medyczny zechce powstać w naszej dzielnicy abyśmy mieli gdzie uciec z tego absurdalnego miejsca.