Odpowiadasz na:

Obsługa poniżej krytyki

Mieszkam na Oksywiu całe życie i był to jeden z powodów dla których zdecydował się na mieszkaniu w tej inwestycji. Osiedle zapowiada się przyzwoicie, lokalizacja bardzo dogodna, architektura... rozwiń

Mieszkam na Oksywiu całe życie i był to jeden z powodów dla których zdecydował się na mieszkaniu w tej inwestycji. Osiedle zapowiada się przyzwoicie, lokalizacja bardzo dogodna, architektura również, co do jakości to okaże się później. Niestety już teraz mogę wystawić bardzo złą opinię obsłudze dewelopera. O fakcie, że moja opiekunka przestała pracować dowiedziałem się przypadkowo po miesiącu, bo wielu telefonach na jej głuchy numer i dopiero po osobistej wizycie w biurze. Do tej pory nie wyznaczono mi nowego opiekuna i nie wiem z kim mam się kontaktować. W czerwcu poprosiłem o wejście na budowę ze stolarzem by dokonać pomiarów i obiecano mi to w ciągu najbliższych dni, dobrze, że jest już sierpień więc moja prośba pewnie już wkrótce zostanie spełniona. Kontaktu nie mam z nikim, a podczas wizyt w biurze jest regularnie spławiany. Relacje z klientem liczą się tylko do momentu podpisania umowy, później klient jest traktowany jak karaluchy, byle się go tylko możliwie najszybciej pozbyć. Jeśli tak wygląda cały personel dewelopera, to zdecydowanie odradzam wiązanie się z nim.

zobacz wątek
6 lat temu
~

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry