Widok
Najgorszy Serwis w Gdańsku!!!
Chętnie szczegółowo opisałbym czego dotyczy problem, jednak jestem ograniczony ilością znaków, a szkoda.
Pierwszy kontakt po latach zachęcił mnie ale jak się okazało była to "dobra mina do złej gry"
Nawet podstawowe rzeczy sprawiają serwisowi problem, np po wymianie oleju nie skasowano INSPEKCJI!!!!!!!
Rzekomo naprawiona szyba nie działała już w momencie odbioru auta. Jak się okazało, serwisant, w ogóle jej nie tknął, a za naprawę zostałem skasowany!
Samochód był do dyspozycji serwisu cały dzień.
Próbowano zweryfikować błędy silnika oraz dlaczego nie działa klimatyzacja, jednak bez skutku. Za nieudolną próbę również zostałem skasowany!!!!!
Po odbiorze auta na jednej feldze nie było firmowego znaczka i pojawiło się znaczne uszkodzenie na prawych tylnych drzwiach!!!
Wymieniono łączniki stabilizatora, jednak nikt nie zauważył, że gumy stabilizatorów są mocno zużyte i też przy tej czynności również należy je wymienić!!
Ogólnie cały samochód śmierdziałał olejem, widziałem na własne oczy jak mechanik przedstawiał inne auta w brudnym!! ubraniu roboczym, siadając bezpośrednio na fotel!!
Już NIGDY nie oddam auta w ręce tych partaczy!!!!!!!!!!!
Pierwszy kontakt po latach zachęcił mnie ale jak się okazało była to "dobra mina do złej gry"
Nawet podstawowe rzeczy sprawiają serwisowi problem, np po wymianie oleju nie skasowano INSPEKCJI!!!!!!!
Rzekomo naprawiona szyba nie działała już w momencie odbioru auta. Jak się okazało, serwisant, w ogóle jej nie tknął, a za naprawę zostałem skasowany!
Samochód był do dyspozycji serwisu cały dzień.
Próbowano zweryfikować błędy silnika oraz dlaczego nie działa klimatyzacja, jednak bez skutku. Za nieudolną próbę również zostałem skasowany!!!!!
Po odbiorze auta na jednej feldze nie było firmowego znaczka i pojawiło się znaczne uszkodzenie na prawych tylnych drzwiach!!!
Wymieniono łączniki stabilizatora, jednak nikt nie zauważył, że gumy stabilizatorów są mocno zużyte i też przy tej czynności również należy je wymienić!!
Ogólnie cały samochód śmierdziałał olejem, widziałem na własne oczy jak mechanik przedstawiał inne auta w brudnym!! ubraniu roboczym, siadając bezpośrednio na fotel!!
Już NIGDY nie oddam auta w ręce tych partaczy!!!!!!!!!!!
Moja ocena
Inter-auto
kategoria: Warsztaty samochodowe
obsługa: 1
asortyment: 1
jakość usług: 1
terminowość: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 1
1.0
* maksymalna ocena 6
W odpowiedzi na komentarz Szanownego Klienta:
Mechanizm podnoszenia szyby został naprawiony przy powtórnej wizycie w naszym serwisie i w ramach rekompensaty klient za tą naprawę nie płacił. Uiszczona zapłata dotyczyła naprawy instalacji elektrycznej sterującej ustawianiem i podgrzewaniem lusterka bocznego.
Skasowanie inspekcji olejowej w samochodzie nie stanowi zasadniczo problemu ale przyznajemy, że została wykonana po zwróceniu przez klienta uwagi, iż nadal się pali.
Nie możemy natomiast się przychylić do uwag dotyczących "nieudolnego sprawdzenia pracy klimatyzacji" gdzie wyraźnie w próbie wykazane zostało, że jest nieszczelna i jej napełnianie nie przyniesie efektu. Za ustalenie usterek silnika Szanowny Klient nie został skasowany.
Twierdzenie dotyczące uszkodzeń na drzwiach i zniknięcia znaczka firmowego- to nieprawda, ponieważ sprawdziliśmy zapis monitoringu. Mechanicy w naszym serwisie nie pracują w brudnych kombinezonach i używają jednorazowych pokrowców na fotele samochodowe.
Gumy stabilizatora wymieniamy jeśli wymiana łączników stabilizatora nie przynosi efektu a pierwotne oględziny i test na szarpakach nie wskazują na ich uszkodzenie - jednak klient nie zdecydował się na wykonanie tej usługi w naszym serwisie.
Mechanizm podnoszenia szyby został naprawiony przy powtórnej wizycie w naszym serwisie i w ramach rekompensaty klient za tą naprawę nie płacił. Uiszczona zapłata dotyczyła naprawy instalacji elektrycznej sterującej ustawianiem i podgrzewaniem lusterka bocznego.
Skasowanie inspekcji olejowej w samochodzie nie stanowi zasadniczo problemu ale przyznajemy, że została wykonana po zwróceniu przez klienta uwagi, iż nadal się pali.
Nie możemy natomiast się przychylić do uwag dotyczących "nieudolnego sprawdzenia pracy klimatyzacji" gdzie wyraźnie w próbie wykazane zostało, że jest nieszczelna i jej napełnianie nie przyniesie efektu. Za ustalenie usterek silnika Szanowny Klient nie został skasowany.
Twierdzenie dotyczące uszkodzeń na drzwiach i zniknięcia znaczka firmowego- to nieprawda, ponieważ sprawdziliśmy zapis monitoringu. Mechanicy w naszym serwisie nie pracują w brudnych kombinezonach i używają jednorazowych pokrowców na fotele samochodowe.
Gumy stabilizatora wymieniamy jeśli wymiana łączników stabilizatora nie przynosi efektu a pierwotne oględziny i test na szarpakach nie wskazują na ich uszkodzenie - jednak klient nie zdecydował się na wykonanie tej usługi w naszym serwisie.