Widok

Naprawa drukarki HP

Firma znajduje się pod innym adresem niż podaje na swojej stronie.
Pracownicy twierdzą nie mogą tego zmienić.
A przecież jest to firma która reklamuje się, że jest w branży informatycznej od 2006r.
Zapewniali, że o ekspertyzie zostanę powiadomiony w ciągu 3 dni.
6 dnia zadzwoniłem zapytać co z moją drukarką?
Usłyszałem, że jest na stole u serwisanta.
I że oddzwonią co stwierdzili. Nie oddzwonili.
Zadzwoniłem 9 dnia z pytaniem o moją drukarkę.
Pani powiedziała, że oddzwoni.
Oddzwonili z informacją, że brak możliwości naprawy z powodu braku części.
Chciałbym dodać, że model drukarki którą posiadam jest nadal produkowany i dostępny w sprzedaży.
Podczas odbioru nienaprawionej drukarki.Pan serwisant przyznał się, że zajrzał do niej dopiero 7 dnia od przyjęcia do serwisu.
Czyli dopiero po moim telefonie-co z moją drukarką?
Czasochłonna ekspertyza była wykonana za darmo.
Ale co z tego. Skoro po takiej ekspertyzie wybrałbym się do sklepu i wydał ponad 1000 zł na nową drukarkę.
Specjalność w/w serwisu to FUSZERKA,NIERZETELNOŚĆ i KŁAMSTWO!
W innym serwisie wybranym losowo z internetu usłyszałem.
Że są w stanie naprawić moją drukarkę i mają części.
Czas naprawy 2 dni,koszt całkowity 100zł :)
Moja ocena
obsługa: 1
 
jakość usług: 1
 
skuteczność: 1
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

Odpowiedź obiektu

Przykro nam z powodu Pańskiego niezadowolenia z wykonanej usługi. Przy każdej naprawie dokładamy wszelkich starań aby wykonać ją starannie i rzetelnie. Tak też było w przypadku Pana urządzenia.

Jak Pan zauważył, ekspertyza w naszej firmie jest nieodpłatna, jednak czas oczekiwania na nią trwa kilka dni. Uprzedzamy o tym przyjmując sprzęt. W Pańskim przypadku czas oczekiwania na ekspertyzę podyktowany był również tym, że sprawdzaliśmy dostępność części niezbędnych do naprawy drukarki u naszych dostawców. Korzystamy z różnych kanałów dystrybucji. Mimo sprawdzenia wszystkich opcji, okazało się, że nowe części do modelu drukarki, jaką Pan posiada są niedostępne.

Być może serwis, na jaki się Pan powołuje, który zaoferował naprawę, bazuje na częściach używanych. W naszym serwisie wykonujemy naprawy wyłącznie w oparciu o nowe podzespoły, które są objęte gwarancją. Nie odzyskujemy używanych części z innych urządzeń.

Nie jest możliwe aby za 100 złotych naprawić urządzenie montując przy tym nowe podzespoły. Jeśli jednak jesteśmy w błędzie, zapraszam Pana do nas ponownie z fakturą dokumentującą wykonanie usługi i specyfikacją, jakich części użyto do naprawy. Chętnie zwrócimy poniesione przez Pana koszty w ramach rekompensaty za poświęcony nam czas.

Z wyrazami szacunku,
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2
do góry