Widok
Netflix-problem z lokalizacją
Cześć. Mam pytanie: czy problem z lokalizacją IP przez netflixa mają tylko posiadacze internetu od amelka, czy są też inne przypadki.
Udało mi się raz przekonać człowieka że mieszkam w Polsce i przywrócił poprawną lokalizację. Niestety po paru tygodniach sytuacja się powtórzyła i znowu mieszkam w USA. Tym razem nie mogę netflixa przekonać do zmiany.
Udało mi się raz przekonać człowieka że mieszkam w Polsce i przywrócił poprawną lokalizację. Niestety po paru tygodniach sytuacja się powtórzyła i znowu mieszkam w USA. Tym razem nie mogę netflixa przekonać do zmiany.
A co tu komentować? Był już wątek na ten temat, co by nie wyjaśniać to tutaj i tak znawcy wiedzą lepiej że wszystkiemu zawsze winien jest Amelek. Bo jak Netflix powie że klient jest w USA to tak jest i koniec. Ciekawe czy można się powołać na Netfliksa przed ich służbami granicznymi i żądać prawa wjazdu bez wizy.
Może trafić na każdego w każdej chwili - niezbadane są wyroki Netfliksa - więc koniecznie z umową na czas nieokreślony, by nie było problemu z ponowną zmianą. A składając wypowiedzenie robić to w formie pisemnej, wyraźnie podając powód (Netflix błędnie rozpoznający kraj) - jak się uzbiera dostatecznie dużo materiału dowodowego, to może faktycznie trzeba będzie pomyśleć nad krokami prawnymi bo Netflix ewidentnie wykorzystuje swoją dominującą pozycję i działa na szkodę małych dostawców Internetu (jakby tak zablokowali przykładowo Orange to zapewne już prawnicy Orange zrobiliby z Netfliksem porządek).
Możecie wrzucić lokalizację po sprawdzeniu wg instrukcji?
https://help.netflix.com/pl/node/26100
Koniecznie zróbcie to na urządzeniu, na którym macie zainstalowany netflix.
Czy ten problem macie na jednym urządzeniu, wszystkich w sieci? Może tylko na TV? To może być wina oprogramowania sprzętu, np TV Samsung. Poczytajcie w sieci i sprawdźcie zgodnie z instrukcją. Jak jest PL to nie jest to wina amelka.
https://help.netflix.com/pl/node/26100
Koniecznie zróbcie to na urządzeniu, na którym macie zainstalowany netflix.
Czy ten problem macie na jednym urządzeniu, wszystkich w sieci? Może tylko na TV? To może być wina oprogramowania sprzętu, np TV Samsung. Poczytajcie w sieci i sprawdźcie zgodnie z instrukcją. Jak jest PL to nie jest to wina amelka.
Niestety Polski Netflix jest dużo skromniejszy w stosunku do amerykańskiej czy innych europejskich. Można to zmienić instalując VPN-a https://bezpiecznyvpn.pl/jak-ogladac-amerykanskiego-netflixa-dzieki-vpn/ i mieć od razu dostęp do setek filmów i seriali, których nie ma dostępnych na Polskim Netflixie...