Odpowiadasz na:

Generalnie na zachodzie jak jest problem z obsługa klienta w supermarkecie to jest taki zwyczaj, ze idzie się bezpośrednio na skargę do tzw.managera sklepu, aby ten mogł podjąć jakieś kroki ku... rozwiń

Generalnie na zachodzie jak jest problem z obsługa klienta w supermarkecie to jest taki zwyczaj, ze idzie się bezpośrednio na skargę do tzw.managera sklepu, aby ten mogł podjąć jakieś kroki ku poprawie. Ja osobiście widzę wiele niedociąglosci w Netto, natomiast lubię tam robić zakupy ze względu na różnorodność produktów.
Co mnie natomiast najbardziej irytuje to fakt, ze jak otwiera się kasa to wszyscy, którzy stali za mną rzucają się jak wygłodniali- ale ja sobie wtedy myśle... halo! Ale jak to? Przecież ja stałam w kolejce przed Panem/Paną pierwsza- to ja powinnam zostać obsłużona jako priorytet. Brak obowiązującej w innych miejscach zasady „następny z kolejki proszę”- to mi działa niesamowicie na nerwy, jest mega nie fair i uważam, ze powinno się zmienić!

zobacz wątek
6 lat temu
~Pozdrawiam

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry