Cena przeglądu ponad 500 PLN z czego 300 PLN na robociznę. Rower stał ponad tydzień bo nie było części.
Rezultat: przeskakiwanie/rwanie w napędzie (przed przeglądem nie było)
Reklamacja usługi: właściciel stwierdził że łańcuch jest wydłużony i trzeba wymienić oraz sprawdzić zębatki. Stwierdził że jak mechanik umył części to się łańcuch wydłużył. (1. brud trzymał łańcuch i jak go nie było to mógł się wysłużyć? 2. Mechanik nie sprawdził w przeglądzie za 300 PLN za robociznę? 3. ZAWSZE gdy rower był w przeglądzie u Żuchlińśkiego musiałem wracać żeby coś dokręcić, wyregulować ... - mam tego dosyć)
Rezultat: powodem rwania był żle zweryfikowane lub złożone sprzęgło jednostronne w piaście tylnego koła. Teraz już tylko nadaje się na złom.
Gratuluję sklepowi inwencji w wyjaśnianiu przyczyn (brud na łańcuchu) oraz utray klienta.