Widok

Nie polecam innym

Zaskoczyła mnie odpowiedź kierowcy na moją prośbę, żeby pojechał trochę szybciej, bo się śpieszę: "Dobrze, to nie będę w takim razie jechał na około, wąskimi uliczkami, pojadę prosto, żeby było szybciej" Czyli co, jakbym mu nie powiedział, że mi się śpieszy, to by pojechał na około i bym musiał zapłacić więcej, bo by nadrabiał jakieś dodatkowe kilometry? Po prostu brak słów. Dobrze, że chociaż się przyznał, że tak właśnie oszukuje swoich klientów. Pierwszy i ostatni raz skorzystałem w tej firmy.
Moja ocena
Hallo Taxi kategoria: Taxi
obsługa: 3
 
jakość usług: 2
 
czas oczekiwania: 3
 
przystępność cen: 2
 
ocena ogólna: 2
 
2.4

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 16
Paweł zastanów się, który kierowca mógłby coś takiego powiedzieć klientowi. Następna nieudolna opinia wystawiona przez konkurencyjną firmę.
popieram tę opinię 14 nie zgadzam się z tą opinią 5
a jednak tak było. Jakby co,mogę podać dokładną datę i godzinę,kiedy miało to miejsce.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 15
Takie skargii trzeba pisać bezpośrednio do zarządu , bo na takim forum zaraz Ci wetkną , że to nieprawda ... przecież wszyscy taksiarze to gentlemeni nr 1 ...
popieram tę opinię 16 nie zgadzam się z tą opinią 2
Nie trzeba pisać, można przyjechać osobiście do siedziby firmy i złożyć skargę na kierowcę, w godzinach pracy biura zarządu od poniedziałku do piątku 10.00-16.00, ul.Trakt św. Wojciecha 29.
Prosiłbym o dokładne dane kiedy to zdarzenie miało miejsce, czy było to zlecenie na telefon czy z postoju oraz proszę przypomnieć sobie numer radiowy kierowcy (naklejka z numerem barwy żółtej z tyłu pojazdu)

Pozdrawiamy

http://www.hallotaxi.gda.pl/O_Nas.html
popieram tę opinię 15 nie zgadzam się z tą opinią 2
do góry