Widok

Nie polecam

Jestem zszokowana podejściem salonu i tym jak prowadzą własną politykę. Dłuższy wywód na temat sytuacji z mojego pkt widzenia chyba nie ma sensu. Niemniej jednak ujmując tą sprawę ironicznie, dowiedziałam się, że z włosów do połowy ucha, miałam je średnie wg fryzjera, a na sam koniec mam po złożeniu reklamacji - mam długie, miesięczny odrost sięgnął 5/6 długości wg fryzjera, a wyrównanie koloru - bagatela 3 odcieni! również wg fryzjera, (jakie wyrównanie skoro 5/6 to naturany kolor?, nie mówiąc o podcięciu...) z pokryciem odrostu robi się jedną mieszanką podczas JEDNEJ wizyty.... brak mi słów..
Moja ocena
obsługa: 2
 
jakość usług: 2
 
kreatywność: 2
 
klimat i wystrój: 5
 
przystępność cen: 2
 
ocena ogólna: 2
 
2.5

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 2

Odpowiedź obiektu

Witamy P.Izo. Ku wyjaśnieniu Pani opinii.
Szanowna klientko z „ zakupów grupowych „ wyjaśniamy jaka jest koncepcja ów zakupów.
Usługa o obniżonej cenie 70 %, ma na celu przyciągnięcia i zaprezentowaniu renomy usług nowemu gronu klientów.
P. Izo z całym szacunkiem , przyszła Pani do Nas z włosami , które miały parę tonów koloru i opłakany stan. Końcowym efektem naszej koloryzacji był jeden piękny, pełen blasku kolor, gdzie sama Pani była zachwycona jak i również pozostałe klientki ,które w tym samym czasie były w salonie. Ażeby uzyskać ten efekt konieczne było dwu krotne nakładanie różnych kolorów, a na koniec jeszcze tonowanie . Pani w „ zakupach grupowych „ zakupiła kupon na koloryzacje jednym kolorem, za tak nietypową koloryzację zapłaciłaby Pani powyżej 200 zł. My symbolicznie za materiał poprosiliśmy Panią o dopłatę 30 zł, gdzie była P. o tym uprzedzona na samym początku wizyty, tylko nie było wiadomo w jakiej wysokości kwoty.
P. Izo proszę nie hańbić rzetelnej pracy, gdyż można domniemać iż jest Pani osobą która by chciała mieć najlepiej usługi za darmo i żerowała tylko i wyłącznie na zakupach grupowych.
Po za tym otrzymała Pani zwrot tych jakże cennych 30 zł.
Przykro nam, że tego typu klientki pierwsze co robią wystawiają negatywną opinie nie doceniając jakości usługi.
Czytając wystawione negatywne opinie innych Salonów, widać iż są to dość popularne zdarzenia.
Drodzy klienci w imieniu usługodawców, prosimy o dyskursywną analizę waszego niezadowolenia przed wystawieniem opinii.
Z wielkim żalem piszemy to wytłumaczenie w takim stylu, jako że jest to bardzo przykre dla dwóch stron.
Pozdrawiamy
SALON DIAMOND

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 8
a u jakiego fryzjera jesli mozna wiedziec? bo tez tam chodze
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
W tym salonie jest tylko jeden fryzjer.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jestem zdziwiona opinią wystawioną przez Panią. Ja już klika krotnie korzystałam z zakupów grupowych w tym salonie i muszę przyznać, że zawsze byłam bardzo zadowolona. Zostałam uprzedzona o ewentualnej dopłacie, po zapytaniu o długość włosów, wszystko było jasne od początku.Kolor zawsze wyszedł dokładnie taki jak chciałam, a ścięcie, cóż włosy same mi się układają. Sądzę,że Panie które korzystają z takich zakupów powinny czytać ze zrozumieniem. Należy też pomyśleć o tym,że ta usługa jest warta swojej pełnej ceny, a taka forma zakupów to ukłon w stronę samych klientek. Przecież nie można oczekiwać,że usługa będzie za darmo, wszystko kosztuje, materiał, o pracy fryzjera nie wspominając. Czasem warto by było pomyśleć również o innych.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 8
do góry