Zakupiłam przez Internet dwa regały i stolik nocny. W formularzu wybrałam dostawę w środę, po godz. 16. We wtorek otrzymałam telefon od Pana kuriera czy może przywieźć meble o 14. Powiedziałam, że zamawiałam dostawę na środę po południu i mogę odebrać meble dzisiaj, ale po 16. Pan kurier oznajmił, że o 16 to on już będzie w domu. W środę (dzień wybrany przeze mnie na dostawę towaru!) nikt się nie odezwał. W czwartek zadzwonił Pan kurier, że meble będą o 14. Poprosiłam kolejny raz o dostawę po 16. Pan kurier przekazał, więc paczki koledze, który miał je dostarczyć w piątek po 16. W piątek o 12 telefon od Pana kuriera- paczki są uszkodzone, meble poobijane- czy chce pani taki towar? Oczywiście, że nie. Pan kurier odwiózł zatem paczki z powrotem do magazynu. Cisza. Żadnych informacji, maili, telefonów. Po moim telefonie w poniedziałek, Pani oznajmiła mi, że przygotują nowe paczki i meble powinny dotrzeć do piątku (!). Regały i stolik dotarły w czwartek. O 14. Po rozpakowaniu i złożeniu regałów okazało się, że jeden z nich jest uszkodzony. Dostawa 69 zł. Bez wniesienia do domu. Czas oczekiwania od złożenia zamówienia- 10 dni. Meble uszkodzone. Zupełny brak profesjonalizmu.