Widok
Nie polecam usług w C.H. Madison
Wszystko byłoby okej, gdyby nie fakt, że 1 rachunek miał być niższy o 50% z tytułu promocji jaką zamówiliśmy. Dnia dzisiejszego (13.03.18) przyszła nam faktura i czym predzej udałam się do stoiska UPC w C.H. Madison w Gdańsku.
Jeden z Panów który tam pracuje to jakieś kompletne nieporozumienie. Nieuprzejmy i arogandzki i w dodatku bez jakiejkolwiek werwy do pracy. Oczywiście jedyne czego się dowiedziałam, to że „minęło 14 dni od podpisania umowy, wiec musimy zapłacić i koniec”. Zapytany skąd wyniknęła tak duża kwota do zapłaty, również odpowiedział „z umowy którą państwo podpisali”. Zadzwoniliśmy z mężem wiec na infolinie. Okazało się, że błąd był po ich stronie.
Zmarnowany czas, zszargane nerwy. Nie polecam!
Jeden z Panów który tam pracuje to jakieś kompletne nieporozumienie. Nieuprzejmy i arogandzki i w dodatku bez jakiejkolwiek werwy do pracy. Oczywiście jedyne czego się dowiedziałam, to że „minęło 14 dni od podpisania umowy, wiec musimy zapłacić i koniec”. Zapytany skąd wyniknęła tak duża kwota do zapłaty, również odpowiedział „z umowy którą państwo podpisali”. Zadzwoniliśmy z mężem wiec na infolinie. Okazało się, że błąd był po ich stronie.
Zmarnowany czas, zszargane nerwy. Nie polecam!
Moja ocena
UPC Polska
kategoria: Telewizja kablowa
obsługa: -
oferta: 3
awaryjność: 3
dodatkowe usługi: 3
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 3
3.0
* maksymalna ocena 6