Widok
Nie uprzejmy i arogancki kurier nie potrafiący wypisac awiza?
Przesyłka nadana w piątek powinna być u mnie w poniedziałek. Kurier najwyrażniej nie rozumiejący tego, że do godziny 16.00 rozwozi sie paczki po firmach, a po 16.00 paczki do osób prywatnych, bedących w godzinach porannych w pracy. Dzwoni o 9,45 i oznajmia, że ma paczkę, po czym oznajmia ze zostawia awizo i nie ma czasu przyjechać po 16.00. Awizo jest wypisane w taki sposób, że paczka może "zginąć" gdyż data awizowania to 10.10 a kolejnego dostarczenia to 11.10 - bez podania ROKU w dacie...można domyslić się, że paczkę awizowano w latach poprzednich lub w nadchodzącym roku. Oczywiście wszystkie telefony pod które można zgłaszac skarge milczą. Pozostaje tylko dodać, ze sytuacja ta miała miejsce dziś w PRUSZCZU GDAŃSKIM i nr KURIERA to 4051.
Szanowny Użytkowniku, zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań aby nasi Klienci byli obsługiwani z zachowaniem należytych standardów. Dlatego wszystkich klientów zachęcamy do dzielenia się uwagami bezpośrednio z naszym Biurem Obsługi Klienta (bok@siodemka.com) – pozwala to nam wyciągać wnioski z zaistniałych sytuacji i poprawiać jakość obsługi. W wiadomości do nas należny umieścić opis zdarzenia oraz numer przesyłki. Nasz pracownik po otrzymaniu tych informacji zajmie się zbadaniem i wyjaśnieniem sprawy.
Z poważaniem,
Zespół Siódemka
Z poważaniem,
Zespół Siódemka
Szanowny Panie, uprzejmie informujemy, ze standardowa usługa w serwisie krajowym obejmuje dostarczenie przesyłki w godzinach pracy, bez wskazania szczegółowej godziny. W podobnych przypadkach proponujemy skorzystać z usługi dodatkowej jaką jest zastrzeżenie godziny przyjazdu kuriera. Realizacja takiej usługi jest możliwa po uprzednim jej uzgodnieniu z lokalnym oddziałem naszej firmy. Innym pomysłem jest zaadresowanie paczki na adres miejsca pracy. Jednocześnie przepraszamy za nieścisłości, jakie stwierdził Pan na Avizo. Numer przesyłki pozwoli nam zawsze zidentyfikować datę realizacji usługi. W przypadku gdyby potrzebował Pan więcej informacji na ten temat, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta (bok@siodemka.com). Pod podanym adresem może Pan zgłaszać wszelkie uwagi dotyczące naszego serwisu. Nasi pracownicy mają wówczas możliwość niezwłocznego reagowania na zgłaszane problemy.
Pozdrawiamy,
Zespół Siódemka
Pozdrawiamy,
Zespół Siódemka
Szanowny Panie, uprzejmie informujemy, ze standardowa usługa w serwisie krajowym obejmuje doręczenie przesyłki następnego dnia w godzinach pracy, bez wskazania szczegółowej godziny. Dobrym pomysłem, stosowanym przez wielu naszych klientów jest zaadresowanie przesyłki do miejsca pracy. Innym pomysłem jest skorzystanie z usługi dodatkowej jaką jest zastrzeżenie czasu doręczenia. Realizacja takiej usługi jest możliwa po uprzednim jej uzgodnieniu z lokalnym oddziałem naszej firmy. W przypadku gdyby potrzebował Pan więcej informacji na ten temat, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta (bok@siodemka.com).
Z wyrazami szacunku,
Zespół Siódemka
Z wyrazami szacunku,
Zespół Siódemka