Widok
Niebezpieczna Infrastruktura
Jaki jest skład chemiczny farby, którą są wymalowane pasy na przejściach dla pieszych i linie jezdni?
Farba stwarza niebezpieczeństwo wypadku, w przypadku opadów deszczu duże ryzyko poślizgu ostatnio byłem świadkiem poślizgnięcia się pieszego na pasach (Dąbrowszczaków).
Jako rowerzysta nie raz wpadłem w poślizg na pasach - przejeździe dla rowerzystów (kontrolowany poślizg). Można zmienić skład farby do malowania znaków na jezdni, lub sposób malowania np. rastrowe wykonanie znaków na jezdni (nie pełne malowanie pasa)?
Farba stwarza niebezpieczeństwo wypadku, w przypadku opadów deszczu duże ryzyko poślizgu ostatnio byłem świadkiem poślizgnięcia się pieszego na pasach (Dąbrowszczaków).
Jako rowerzysta nie raz wpadłem w poślizg na pasach - przejeździe dla rowerzystów (kontrolowany poślizg). Można zmienić skład farby do malowania znaków na jezdni, lub sposób malowania np. rastrowe wykonanie znaków na jezdni (nie pełne malowanie pasa)?
można zrobić tak jak to czerwone wymalowanie,
https://goo.gl/maps/1y8y3LF3pUU2
które kiedyś budziło wiele emocji - z posypką kwarcową (szkło mielone?) - i wtedy jest bardziej szorstkie niż zwykły asfalt.
Ale do białego tego nie dają, raczej z oszczędności, a Gdańsk w szczególności oszczędza na wmalowaniach i nie odnawia ich za często (tych cienkowarstwowych), a grubowarstwowe widzę, ze dają tylko na nowych inwestycjach, bez posypki.
https://goo.gl/maps/1y8y3LF3pUU2
które kiedyś budziło wiele emocji - z posypką kwarcową (szkło mielone?) - i wtedy jest bardziej szorstkie niż zwykły asfalt.
Ale do białego tego nie dają, raczej z oszczędności, a Gdańsk w szczególności oszczędza na wmalowaniach i nie odnawia ich za często (tych cienkowarstwowych), a grubowarstwowe widzę, ze dają tylko na nowych inwestycjach, bez posypki.
Jest jeszcze jeden problem - łączenie drogi rowerowej z chodnikiem dla pieszych tzw. "droga pieszo - rowerowa". Na łączonej drodze pieszo - rowerowej brak malowania pasów i wyznaczenia strefy dla danego ruchu.
Gdyby to państwo było "pro-rowerowe" to równo z tunelem samochodowym pod Martwą Wisłą mielibyśmy tunel pieszo - rowerowy pod Westerplatte łączący Przeróbke z Nowym Portem.
Gdyby to państwo było "pro-rowerowe" to równo z tunelem samochodowym pod Martwą Wisłą mielibyśmy tunel pieszo - rowerowy pod Westerplatte łączący Przeróbke z Nowym Portem.