Widok

Niekompetencja !!!!! włąściciele zmieńcie Kierownika na inną osobę

Zdecydowanie odradzamy to miejsce, bo to jak zostaliśmy potraktowani jest po prostu zenujące. Mianowicie zamówiliśmy tor na 2 godziny , przy tym sporo innych napoi i wszystko byłoby dobrze, bo obsługa była miła, tor działał sprawnie.... ale no właśnie... po zapłaceniu 2 godzin gry oraz po uregulowaniu racyunku siedzieliśmy sobie jeszce w swojej loży ( to była niedziela i na kilka torów zajete były tylko 2, wkońcu swięta) i zauważyliśmy plakat na którym była opisana propmocja, ze 3 godzinę gry moglibyśmy mieć za pół ceny lub ewentualnie dzbanek piwa ( do wyboru). Podeszliśmy do kierownika i zapytaliśmy o to, ze chcielibysmy skorzytsac z promocji i chcemy otrzymać dzbanek piwa.... to przypadek chciał, ze zauwazylismy plakat w toalecie mowiacy o promocji. Pan powiedział, ze nie ma obowiązxku informować o tym ( to po jaką cholere taka promocja) , a jak już sie dowiedzieliśmy o tym Pan Kierownik poprosił nas o paragon .... no i tu byliśmy w szoku, nie bralismy paragonów na gre ani na napoje, byliśmy tylko my i jeszcze inna mala grupa ludzi w całym lokalu... tak wiec nie dostalismy nic tylko został załosny niesmak świadczący o zachowaniu Kierownika... i jego braku kompetencji.. ODRADZAMY
Moja ocena
obsługa: 1
 
wyposażenie: 5
 
klimat i wystrój: 5
 
przystępność cen: 4
 
ocena ogólna: -
 
3.8

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 10
żeby skorzystać z promocji to pyta się o nią przed skorzystaniem z usług a nie po nich. Z tego co wiem jak bym chviał puść do kina na środy w orange to najpierw wykupuje sms i korzystam z promocji, a nie ogladam film a potem pokazuje sms i prosze o rabat na film na którym już sie było. Troszke nie rozumiem toku rozumienia....
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 8
przecież poprosił o paragon, żeby sprawdzić czy rzeczywiście były wykupione 2 godziny... trzeba było pilnować paragonu kretynko a nie żalić się na trójmiasto.pl.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 5
O promocję sie nie pyta, o promocji się informuje :)
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 3

informuuje sie??

Wisza plakaty, na kazdy dzien inna promocja. Wiec nie wiem jak moze byc to mozliwe, ze przy kazdym kliencie trzeba informowac go o promocji dnia dzisiejszego. Najlepiej nagrac na dyktafoon. haha jezyk moze rozbolec od takiego gadania, przy minimum 40 klientach na dzien !! haha zeenada !!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 5
żenada... dobrze, że sobie nie przypomniałaś na drugi dzień o tej promocji, albo tydzień później :D i niby na jakiej podstawie chciałaś dostać dzbanek skoro nie miałaś kwitów za wykupienie 2 godziny gry??? miał uwierzyć ci na słowo? ale ludzie są naiwni, na jego miejscu za awanturowanie poprosił bym ochronę o zrobienie porządku a tobie zakaz wstępu, pozdro dla myślących
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 7
Widać tu klikę kolesi, którzy próbują zdyskredytować kogo? - swojego KLIENTA. Właśnie po to jest obsługa żeby 40 razy na dobę informować o promocji. Obrażanie klientów tylko POTWIERDZA że bardzo źle dzieje się w tej firmie. Ci co dobrze rozumieją co znaczą usługi świetnie to rozumieją!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jak idziesz do sklepu po zakupy to też masz pretensje do kasjerki, że nie poinformowała Cie o promocji?

śmiech :D
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2
do góry