Widok

Niekorzystna dla klienta i niezgodna z regulaminem ESC załatwienie reklamacji

Oddałem twardy dysk Seagate do reklamacji (na gwarancji). Reklamacja została uznana dopiero przez serwis producenta dysku. Zgodnie z regulaminem ESC par. 6 Gwarancja i reklamacje, pkt 16 i 17, mogę w ramach gwarancji domagać się naprawy sprzętu, wymiany na nowy a jeżeli to niemożliwe to zwrotu pieniędzy. Po przybyciu do serwisu ESC w celu sfinalizowania reklamacji otrzymałem informację, że w tym przypadku zostaną mi zwrócone pieniądze. Pieniądze przyjąłem i od razu chciałem kupić w to miejsce nowy dysk. Okazało się, że za dysk o takich samych parametrach tej samej f-my muszę zapłacić 390 zł, o 210 zł więcej niż zwrot, który dostałem. Gdy chciałem sprawę odkręcić i domagać się wymiany (zgodnie z regulaminem), Z-ca kierownika serwisu stwierdził, że to jest niemożliwe bo Seagate im nie wymieni tego dysku tylko zwróci pieniądze, a ponadto ja już dostałem swoje pieniądze i sprawa jest w związku z tym zamknięta. Niestety Z-ca kierownika nie chciał przyjąć argumentu, że w tym wypadku obowiązuje regulamin ESC a nie Seagate. Szkoda. Czuję się oszukany przez ESC. Ja stracę te 210 zł, ale JA JUŻ TUTAJ NICZEGO NIE KUPIĘ. ODRADZAM WSPÓŁPRACĘ Z F-MĄ ESC Z GDAŃSKA.
Moja ocena
Esc kategoria: Akcesoria komputerowe
obsługa: 3
 
oferta: 5
 
promocje: 4
 
przystępność cen: 4
 
ocena ogólna: 2
 
3.6

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4

Odpowiedź obiektu

Niestety na wstępie musimy stwierdzić, że klient mocno konfabuluje w swojej opinii. Po pierwsze klient wyraził zgodę na takie zakończenie reklamacji - korektą, dowodem na to jest własnoręczny podpis na dokumencie - co zamknęło tym samym proces reklamacji. Po drugie klient nie przeprowadził żadnej rozmowy z zastępcą kierownika serwisu w momencie zakończenia reklamacji w sklepie. Nawet nie miałby takiej możliwości, gdyż go nie było w tym czasie w siedzibie Spółki. Taka rozmowa z nim została przeprowadzona dopiero telefonicznie po kilku godzinach od odebrania korekty i pieniędzy. Dopiero wtedy klient zaczął się powoływać na regulamin, w sprawie zakończonej już reklamacji. Ponadto korekta została wystawiona przez firmę, firmie co pozostaje w zgodzie z obowiązującymi przepisami. Za ten towar my również otrzymaliśmy korektę od dostawcy. Na zmiany cen na rynku nie mamy żadnego wpływu.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
do góry