Chciałem wymienić uszczelki i wyregulować okna w mieszkaniu. Wziąłem poprawkę na to, że będę musiał czekać na wolny termin. Najbliższy był prawie tydzień o dnia, w którym zadzwoniłem między godz. 16 a 17. Umówionego dnia rano zadzwoniłem i poprosiłem o przyjście ok. 17. O 17:00 zadzwoniłem żeby potwierdzić wizytę bo nikt do tej pory się nie zjawił.
O 17:30 dostałem SMS z informacją, że pan serwisant nie zdąży dziś i mam kontaktować się z szefem. Szef zaproponował godzinę poranną następnego dnia, ale jak większość ludzi, którzy korzystają z takich usług pracuję i wolę być w obecny gdy ktoś obcy przebywa w moim domu.
Polecam firmę tym, którzy lubią brak profesjonalizmu i powagi oraz są fanami przestawiania mebli w mieszkaniu na próżno.
Dla tych, którzy chcą skorzystać z usług tej firmy i potrzebują FVAT: Poinformowano mnie, że do ceny podanej przez telefon trzeba doliczyć 15%, ale na fakturze będzie 23% bo firma rozlicza się na stawce 8%.