Widok

Niestety....ale nie polecam

Byliśmy dziś czyli 30.08.2014r. Jechałem z myślą że dziecko sie świetnie pobawi jak kilka razy wcześniej, niestety ale Manager zaspał dawno temu. Ale do sedna...4 pistolety penumatyczne na piłeczki w ogóle nie działają, 3 podjanki elektryczne do ktorych ładuje sie piłeczki także nie posiadają napięcia. Na 4 placach do gry w piłkę są tylko 3 piłki z czego z jednej już wyszedł balon a z drugiej za chwile wyjdzie bo szwy puszczają. Był u góry fajny plac zabaw z samochodzikami więc na prośbe syna poszliśmy tam i tu kolejne zdziwienie bo w placu z samochodzikami ustawiono pufy do siedzenia (jakby ich było mało na obekcie- to nie miejsce dla inwalidów a miejsce dla dzieci by mogły sie wybawić). O linach w małpim gaju już nie wspomne jak wyglądają i o ile w ogóle da sie z nich skorzystać. Za to wszystko mają sie w najlepsze wszelkie gry na pieniążki bo chyba z 10 ich tam wstawiono jedna obok drugiej- tylko dostawić ruletke, stół do pokera i mamy już niezłe kasyno dla dzieci- BRAWO. Syn co troche przychodził mówiąc "tato to nie działa, tamto też nie". Ogarnijcie się albo napiszcie że rodzice mają przychodzić z własnymi rzeczami do zabawy. Płacimy więc czegoś wymagamy.
Moja ocena
obsługa: 6
 
wyposażenie: 3
 
opieka: 5
 
bezpieczeństwo: 5
 
przystępność cen: 4
 
ocena ogólna: 4
 
4.5

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Dziękujemy za cenne uwagi dotyczące Państwa wizyty w Loopy’s. Za każdym razem uważnie wsłuchujemy się w spostrzeżenia naszych klientów, a wyciągnięte wnioski pozwalają nam udoskonalać nasze centrum.
W dniu Państwa wizyty nieczynne – w naprawie były trzy atrakcje: jedna armatka pneumatyczna, jeden podajnik również na boisku z armatkami oraz wieża pajęczyn. Pozostałe wymienione przez Państwa urządzenia były czasowo zablokowane przez zbyt duże nagromadzenie piłeczek (pozostałe armatki oraz podajniki). Po Państwa interwencji mailowej byliśmy w stanie od ręki przywrócić do działania te z nich, które wciąż nie działały następnego dnia (część odblokowała się samoistnie). Z tego powodu zawsze cenimy przekazywane na bieżąco, podczas wizyty na placu uwagi, i bardzo Państwa prosimy o ich niezwłoczne przekazywanie. Sprawdzając plac w trakcie dnia nie jesteśmy w stanie dostrzec wszystkiego, co jest widoczne jak na dłoni dla bawiących się dzieci. Po uwadze od Klienta jesteśmy w stanie szybko zareagować, w tym wypadku przywrócić sprawność większości atrakcji.
Dodatkowo cały plac jest również na bieżąco modernizowany i udoskonalany. Między innymi dlatego miasteczko z rowerkami na górnej antresoli, atrakcja, która niestety zbyt często się psuła i trudno było zachować jej estetykę, została po wielu głosach klientów zamieniona w strefę relaksu (wykładzina, pufy). Zgodnie z przewidywaniami jest ona doceniana przez młodsze dzieci, które mogą razem z rodzicami odsapnąć po intensywnej zabawie. Przykro nam, iż ta zmiana zabrała Państwa ulubioną atrakcję. Mamy nadzieję, że inne nowości, jak np. laboratorium woskowych rąk czy komnata „Laserowa Misja” (wkrótce planowane otwarcie) będą mogły ją z powodzeniem zastąpić.
Bieżące naprawy i modernizacje samej konstrukcji są natomiast prowadzone na bieżąco, ze względu na zużycie poszczególnych elementów. Aktualnie rzeczywiście oczekujemy na kolejny serwis, który musi być prowadzony przez wykwalifikowanego konstruktora placów zabaw – z tego względu czas oczekiwania na taką wizytę jest nieco dłuższy. Zdajemy sobie sprawę, że zużycie niektórych części atrakcji po okresie wakacji jest widoczne, jednak zapewniamy, że nie stwarza to żadnego niebezpieczeństwa ani przeszkód w swobodnej zabawie dzieci, a serwis jest już zaplanowany.
Mamy nadzieję, że mimo opisywanych niedogodności zarówno Państwo, jak i Państwa Syn spędziliście ciekawie czas w Loopy’s World. Jeszcze raz dziękujemy za przekazane uwagi.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry