Niestety ale muszę wystawić negatywną ocenę. Pojechałem zrobić dwie rzeczy: wyregulować światła po regeneracji reflektorów i ustawić zbieżność po wymianie środkowego drążka kierowniczego.
Pan fachowiec nie wiedział jak ustawić światła w moim aucie (fakt starsze mniej popularne auto). Zapytał mnie jak to zrobić - nie świadczy to dobrze o kompetencjach. W końcu jednak doszedł do tego jak to zrobić, przynajmniej teoretycznie. Bo okazało się że tak pokręcił tą śrubką od regulacji że reflektor wyskoczył z zaczepu, po czym zaczął mi wmawiać że to już tak było i mam wrócić jak to poskładam z powrotem do kupy tak żeby wszystko było sztywno osadzone. A wiem że przed wizytą wszystko było w porządku bo sam to składałem.
Druga sprawa zaczęła się prawidłowo bo przed ustawieniem zbieżności należy sprawdzić czy nie ma luzów w zawieszeniu. Znaleziono luz na sworzniu, co poskutkowało odmową wykonania usługi - prawidłowo. Gdybym wymienił wadliwą część i wrócił tam z powrotem to ustawiono by mi tak zbieżność. Problem w tym że główne tuleje tylnego wózka były całkowicie zerwane czego dowiedziałem się już w kolejnym warsztacie i one także uniemożliwiłyby prawidłowe ustawienie zbieżności.