Volvo V40 2001, objawy-falujące obroty, silnik gaśnie przy wciśnięciu sprzęgła. Pojechaliśmy do Volvo Drywy,gdyż kilku mechaników przed wymienialo nie to co trzeba i do tego sprawiali wrazenie, ze nie wiedza co sie dzieje w aucie. Mysleliśmy,że ASO poradzi sobie z tym bez problemu. Otóż nie- po podłączeniu pod komputer okazało się, że trzeba przeczyścić przepustnicę, co też zleciliśmy (dodatkowo powiedziano nam, że trzeba zregenerować rozrusznik).Za calosc lacznie z diagnoza ok. 1000 zł. Po wykonaniu usługi okazało się, że jeszcze jest do wymiany silnik krokowy. Szacowany koszt-ponad tysiąc zł. Auto chodziło lepiej przez ok. 2 tyg, następnie wrócilo do dawnych usterek. Co najlepsze- serwis nie bierze odpowiedzialności za nietrafioną diagnozę i za niepełnie wykonaną usługę. Mowili, że może być to, a może też i "tamto". Silniczek krokowy wymieniliśmy sami we wlasnym zakresie. Okazalo się, ze to również nie jest powodem złej pracy silnika. Ogólnie- stracone pieniądze, i to duże. NIE polecam.