Widok
Niezadowolony (były) klient
Zamowilem produkty za punkty (trzeci raz to samo zamowienie - prawie 500pkt.) - przez 8dni nikt nie byl w stanie mi nic powiedziec na temat mojego zamowienia zero odzewu, informacji no i oczywiscie wysylki kompletna cisza. Po 8dniach jak grzecznie spytalem co z moim zamowieniem w momencie wyslania odpowiedzi cofnieto zamowienie i oddano mi punkty tlumaczac ze musze najpierw zamowic cos za gotowke. Dodam ze przy wczesniejszym zamowieniu karmy za 264zl zamowilem jednoczesnie te same rzeczy za punkty i dostalem informacje ze musze ja zamowic oddzielnie bo niemoga ich polaczyc z zamowieniem karmy wiec tak zrobilem po tygodniu bez zadnej odpowiedzi wszystkie punkty cofnieto a zamowienie anulowano (dowiedzialem sie dopiero po zalogowaniu na strone bo zaden e-mail do mnie nie zostal wyslany). Wniosek prosty pelno takich sklepow i tych samych cen w internecie i na osiedlach, chcieli zyskac klientow poprzez program lojalnosciowy ale nie da sie z niego skorzystac ( bylem ich klientem od 2lat ... za takie traktowanie pojde gdzie indziej)
Moja ocena
ZooExpress.pl
kategoria: Sklepy zoologiczne
obsługa: 1
asortyment: -
pomoc merytoryczna: 2
podejście do zwierząt: -
przystępność cen: 2
ocena ogólna: 1
1.5
* maksymalna ocena 6