Widok
Nigdy wiecej DDD
Panowie bardzo mili przy kupnie i zaplacie za towar, potem malo co ich obchodzilo. Drzwi zamawilem we wrzesniu a zamontowane wszystko mialem w marcu, jeszcze nie do konca to co chcialem, jedne z drzwi maja inny kolor niz pozostale. Nikt do odpowiedzialnosci sie nie poczuwa (...) Nikomu nie pojecam i nigdy nie pojece. Tak nie powinno traktowac sie klienta.
wypowiedź zmoderowana ( 2014-05-05 13:52:39)
Moja ocena
DDD Dobre dla Domu
kategoria: Podłogi, posadzki, panele
obsługa: 1
oferta: 1
jakość asortymentu: 2
przystępność cen: 2
ocena ogólna: 1
1.4
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Panie Wojtku
drzwi zamówił Pan z końcem września i większość została zamontowana u Pana po ponad miesiącu ze względu na fakt, że okres oczekiwania na drzwi wynosi ok 5 tyg o czym Pan doskonale wiedział. Przy montażu okazało się, że 2 skrzydła oraz ościeżnice musimy reklamować u producenta, ponieważ przyjechały wadliwe. Wpływu na ten fakt oraz na rozpatrzenie reklamacji i produkcję nowego towaru sklep niestety nie ma stąd też kolejny okres oczekiwania. Wiedział Pan dokładnie o tym, ponieważ pracownik dzwonił do Pana żony z informacją, że czekamy na nowy towar. Później reklamował Pan kolor jednych z drzwi, gdzie producent reklamację odrzucił. Osobiście byłem u Państwa i również nie stwierdziłem różnicy w odcieniu skrzydeł. Zamówienie, okres oczekiwania na nie oraz późniejsze reklamacje wpłynęły na fakt, że w marcu zamontowaliśmy ostatnią szt drzwi jednakże 4 szt miał Pan zamontowane dużo wcześniej.
Staramy się żeby klient był obsłużony szybko i sprawnie jednakże tak jak już wcześniej wspomniałem nie na wszystko niestety mamy wpływ za co Pana bardzo przepraszam.
pozdrawiam
drzwi zamówił Pan z końcem września i większość została zamontowana u Pana po ponad miesiącu ze względu na fakt, że okres oczekiwania na drzwi wynosi ok 5 tyg o czym Pan doskonale wiedział. Przy montażu okazało się, że 2 skrzydła oraz ościeżnice musimy reklamować u producenta, ponieważ przyjechały wadliwe. Wpływu na ten fakt oraz na rozpatrzenie reklamacji i produkcję nowego towaru sklep niestety nie ma stąd też kolejny okres oczekiwania. Wiedział Pan dokładnie o tym, ponieważ pracownik dzwonił do Pana żony z informacją, że czekamy na nowy towar. Później reklamował Pan kolor jednych z drzwi, gdzie producent reklamację odrzucił. Osobiście byłem u Państwa i również nie stwierdziłem różnicy w odcieniu skrzydeł. Zamówienie, okres oczekiwania na nie oraz późniejsze reklamacje wpłynęły na fakt, że w marcu zamontowaliśmy ostatnią szt drzwi jednakże 4 szt miał Pan zamontowane dużo wcześniej.
Staramy się żeby klient był obsłużony szybko i sprawnie jednakże tak jak już wcześniej wspomniałem nie na wszystko niestety mamy wpływ za co Pana bardzo przepraszam.
pozdrawiam