Odpowiadasz na:

Re: No to już znamy lokalizację Harpa

cytuję: "Policzmy - załóżmy, że w tej edycji wystartuje 800 uczestników, z czego około 200 na TR. Zakładając, że nawet wszyscy zapłacą wpisowe w pierwszym terminie da nam to około 34000 złotych.... rozwiń

cytuję: "Policzmy - załóżmy, że w tej edycji wystartuje 800 uczestników, z czego około 200 na TR. Zakładając, że nawet wszyscy zapłacą wpisowe w pierwszym terminie da nam to około 34000 złotych. Nagrody są sponsorowane, większość obsady punktów stanowią harcerze "za Bóg zapłać" lub dzieciaki z goszczącej szkoły "za 5 ze sprawowania".

jakbyś był ciekawy, to obsługę punktów jak i całej imprezy stanowią ludzie którzy nie śpią przez cztery dni po to żebyś sobie mógł pomarudzić. owszem, ci z gimnazjum mają podwyższone oceny z zachowania ale to gimnazjum sportowe z klasą turystyczną, więc chyba się coś należy. a co do "zarobku" z kosztów harpa - ok, policzmy:
-obsługa medyczna
-każdy wyjazd karetki -a prawie co edycję wyjeżdza
-jedzienie dla uczestników+ koszty produktów, prąd, gaz, opłata kucharek
-szkoła - no nie oszukujmy się, dyrektorowie to na pewno się są filantropowie, nie mówiąc o kosztach zużytej wody i prądu
-wyposażenie uczestników - ksero, tonery, tusze, laminaty, urządzenia które się przecież też czasem psują, drukarnia, naklejki, rzeczy biurowe,
-paliwo do samochodów rozwożących punktowych, nie mówiąc już o wynajęciu busów
-kupa załatwianych papierków, pozwoleń, zgód, ustaleń,
moze sie wydawać zę czasem to są drobne rzeczy, ale jeśli jest na całym harpie ok 1000 ludzi <łącznie z orgami> to jednak się robą wielkie kwoty. a i tak nie mam tu wypisanych wszystkich rzeczy. więc jednak bez przesady z tym zarabianiem.

zobacz wątek
16 lat temu
~mon

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności