Widok

Noname - ocena

Sklep ok, obsługa ok. Po złożeniu roweru i zapłaceniu za niego, została wyciągnięta książka gwarancyjna z doczepioną adnotacją, że gwarancja na rower będzie respektowana w sklepie tylko po wykonaniu przeglądu po około 30 dniach od zakupu-koszt przeglądu to 150 czy 160 zł..... Przed zakupem oczywiście nikt nie raczył mnie poinformować o powyższym. Gdyby nie osoba dla ktorej był to rower, zrezygnował bym bezwzględnie. Praktyka godna nagany. Czy trzeba w tych czasach stosować takie praktyki? Nie polecam sklepu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

Szanowny kliencie, dziękujemy za poświęcenie czasu na napisanie opinii, cieszymy się że nie ma Pan zastrzeżeń co do naszej obsługi, jednakże jeśli chodzi o względy gwarancyjne, jest to rzecz narzucona z góry od producenta roweru, w każdym innym będzie tak samo, nowe rowery mają to do siebie że rzeczy takie jak przerzutki się odregulują i należy wykonać ponownie serwis by wszystko działało tak jak powinno, mamy nadzieję ze po tej informacji jednak poleci Pan nasz sklep, pozdrawiamy cube store gdańsk
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Szanowni Państwo,
Być może tak. W swoim życiu kupowałem rower tylko 3 razy i nigdy takiej sytuacji nie miałem-być może nieświadomie utraciłem gwarancję....rozumiem nawet sens Państwa działania, ale uważam, że powinniście o tym informować przed dokonaniem zapłaty. Ja po zakupie nie podpisywałem stricte książki gwarancyjnej jak przy zakupie auta, tylko "prywatny" załącznik do gwarancji. Tak obsługę, wyposażenie salonu itp mogę oczywiście polecić, może należałoby się zastanowić nad kolejnością przekazywania informacji klientowi a wszystko byłoby jak najbardziej pozytywne.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
do góry