Widok

Nowa w Trójmieście...

...A właściwie to jeszcze nie :) Mam 25 lat i skończyłam właśnie studia. Obecnie jestem na stażu, tu na zadymionym Śląsku. Bardzo marzy mi się mieszkanie w Gdyni lub okolicach, znalezienie tam pracy... Planuję tam z kimś zamieszkać. Obecnie ta osoba studiuje w Zielonej Górze a ja kombinuję jak się przeprowadzić do miejsca moich snów. Jeśli ktoś mógłby pomóc, podpowiedzieć, jak zacząć żyć w tym mieście, znaleźć tam pracę - jakąkolwiek, byłabym bardzo zobowiązana. Nie mam doświadczenia, nie wiem jak się ruszyć. Zbierać pieniądze i dopiero wyjechać ze Śląska? Szukać pracy na odległość ? Wierzę, że marzenia się spełniają ale trzeba im pomóc :) Ciężko jest zostać w miejscu które kojarzy się tylko z tym co złe. Pomożecie?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Najpierw musicie znaleźć źródło utrzymania, czyli stałą i pewną pracę w Trójmieście, to oczywiście nie będzie łatwe ale nie niemożliwe. Wysyłać CV i liczyć się z koniecznością przyjazdów na rozmowy kwalifikacyjne; ale coś za coś. W trakcie poszukiwania pracy, mocno śledzić rynek nieruchomości - dobrym okresem do poszukiwania mieszkania jest okres po zakończeniu roku akademickiego. Najtańsze mieszkania do wynajęcia są w dzielnicach południowego Gdańska (Kowale/Jasień/itd.), Gdynia (Chylonia, Leszczynki, Działki Leśne), Rumia/Reda.

Taka przeprowadzka, to jak nurkowanie w otchłani:) Najpierw bierzemy butle z tlenem, potem nurkujemy, a nie najpierw nurkujemy, a potem się zastanawiamy skąd wziąć tlen ^^

1. zaleźć pracę
2. znaleźć mieszkanie
3. przeprowadzić się
4. cieszyć się z życia nad morzem

Powodzenia! ^_^
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
Bardzo dziękuję za pomoc. Tak zrobię. Swoją drogą trafne porównanie. Pozostaje mi "załadować butlę".
sama sobie pomóż, spakuj walizkę i przyjedź
Na tym właśnie polegał problem. Wampiry są zwykle bardzo miłe, do czasu, aż nagle, nie są.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
@nimfek - bezcenna rada ;-)