Witam
Piszę opinię ponownie po interwencji właściciela zakładu.

PLUS to jakość usługi, która jest bardzo dobra!

MINUS to brak konsultowania wzrostu ceny tzn. podczas naprawy mechanicy nie informują, że coś będzie kosztowało drożej, mimo iż proszę wcześniej o telefon jeśli kwota wzrośnie. Po prostu przy
odbiorze słyszę, że było z tym więcej pracy.

MINUSEM jest również to, że zakład nie przekazuje rachunków za zakupione nowe części. Sprawdzenie czy cena części faktycznie jest taka jaką podaje mechanik jest niemożliwe. Bez rachunków nie mam również gwarancji na użyte części. W rozmowie z właścicielem ustaliliśmy, że jest to po części moja wina, ponieważ nie prosiłem o takie rachunki. Za bardzo przywykłem do ich otrzymywania we wcześniejszym radomskim zakładzie.
Na wykonane prace mam co prawdę gwarancję zakładu lecz myślę, że gwarancja zakładu a gwarancja na użyte części to dwie różne sprawy.

Proszę na przyszłość informować o zmianach ceny i opóźnieniach.

Pozdrawiam Wszystkich
Paweł Kukułka