Widok
OPINIA NEGATYWNA
naprawa zmywarki BOSCH niezrealizowana. Zaden z terminow nie dotrzymany. Serwisant nawet nie raczyl zadzwoniuć że nien przyjdzie w umowionym terminie. Po moim telefonie i przełożeniu wizyty na następny dziń był spoźniony 3,5 godz. Na część zamienną zamiast 4*-5 dni czekalem ca 2 tygodnie. Po jej wymianie zmywarka chodzi tak jak przed naprawą
Moja ocena
Serwis AGD
kategoria: Naprawa i serwis AGD
obsługa: 3
jakość usług: 1
terminowość: 1
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 2
2.0
* maksymalna ocena 6
Przeklejam moją opinię spod innego komentarza ale jest ona wciąż prawdziwa i pisana z tych samych, bezinteresownych pobudek:
Zobaczyłem opinię, jaką wystawił ww. niezadowolony klient i muszę stanąć w obronie. Nie znam sytuacji, o której ta Pan pisze, nie wiem, jakie komplikacje we wspólnej komunikacji powstały (i kto tak naprawdę był winny... :) ), ale z moich doświadczeń wynika, że Pan Jacek (naprawiający) to ZŁOTY CZŁOWIEK.
Poczytajcie inne opinie, nieprzypadkowo są one na ocenę 6! Nie jestem znajomym Pana Jacka (ani nim samym :)). Jestem klientem - rzadkim!! I to świadczy o profesjonalizmie tego Pana, a wręcz bezinteresowności!
Tak - bo jak określić człowieka, który przez telefon, po godz. 18.00, z dzieckiem w tle (rodzina! wolny czas!) udziela za FRIKO porady, jak naprawić zmywarkę??! Nie będzie miał z tego ani grosza, a stratny jest nieco czasu i spokoju. Przy tym 1-2 lata temu naprawiał mi 1x sprzęt (za niewielkie pieniądza!!), który hulał do niedawna (winna fabryka-feler zrobili!!) i po tym czasie uzyskałem - powtarzam - ZA DARMO - poradę jak naprawić tą standardową usterkę.
Który śmie podnieść głos na tego człowieka?
Zobaczyłem opinię, jaką wystawił ww. niezadowolony klient i muszę stanąć w obronie. Nie znam sytuacji, o której ta Pan pisze, nie wiem, jakie komplikacje we wspólnej komunikacji powstały (i kto tak naprawdę był winny... :) ), ale z moich doświadczeń wynika, że Pan Jacek (naprawiający) to ZŁOTY CZŁOWIEK.
Poczytajcie inne opinie, nieprzypadkowo są one na ocenę 6! Nie jestem znajomym Pana Jacka (ani nim samym :)). Jestem klientem - rzadkim!! I to świadczy o profesjonalizmie tego Pana, a wręcz bezinteresowności!
Tak - bo jak określić człowieka, który przez telefon, po godz. 18.00, z dzieckiem w tle (rodzina! wolny czas!) udziela za FRIKO porady, jak naprawić zmywarkę??! Nie będzie miał z tego ani grosza, a stratny jest nieco czasu i spokoju. Przy tym 1-2 lata temu naprawiał mi 1x sprzęt (za niewielkie pieniądza!!), który hulał do niedawna (winna fabryka-feler zrobili!!) i po tym czasie uzyskałem - powtarzam - ZA DARMO - poradę jak naprawić tą standardową usterkę.
Który śmie podnieść głos na tego człowieka?