Widok
OPINIA
Jako słuchaczka I etapu kursu:"Specjalista ds.Osługi Klienta",pragnę złożyć serdeczne podziękowania inicjatorom,organizatorom
i wykładowcom za trud włożony w organizację szkolenia.
Kurs został przygotowany w sposób profesjonalny i reprezentował wysoki poziom nauczania.Warsztaty i materiały szkoleniowe wyróżniały się odpowiednim doborem tematyki,co stanowiło motywację do aktywnego udziału i zaangażowania dla wszystkich uczestników szkolenia jak i dla wykładowców.
Na wyróżnienie zasługuje atmosfera,jaką stworzono,która sprzyjała integracji grupy oraz prowadzeniu zajęć.
Wiedza zdobyta na zajęciach i omawiane zagadnienia dotyczące relacji
i współpracy międzyludzkiej, na pewno znajdą zastosowanie w praktyce zawodowej i prywatnej każdego z uczestników,co pozwoli na zmianę naszego zawodowego wizerunku na jeszcze lepszy.
Składając te podziękowania,liczę na kolejny etap kursu,który pozwoli
na dalszy rozwój zawodowy.
Z poważaniem
Grażyna Kaleta
i wykładowcom za trud włożony w organizację szkolenia.
Kurs został przygotowany w sposób profesjonalny i reprezentował wysoki poziom nauczania.Warsztaty i materiały szkoleniowe wyróżniały się odpowiednim doborem tematyki,co stanowiło motywację do aktywnego udziału i zaangażowania dla wszystkich uczestników szkolenia jak i dla wykładowców.
Na wyróżnienie zasługuje atmosfera,jaką stworzono,która sprzyjała integracji grupy oraz prowadzeniu zajęć.
Wiedza zdobyta na zajęciach i omawiane zagadnienia dotyczące relacji
i współpracy międzyludzkiej, na pewno znajdą zastosowanie w praktyce zawodowej i prywatnej każdego z uczestników,co pozwoli na zmianę naszego zawodowego wizerunku na jeszcze lepszy.
Składając te podziękowania,liczę na kolejny etap kursu,który pozwoli
na dalszy rozwój zawodowy.
Z poważaniem
Grażyna Kaleta
Moja ocena
EDUSTAR
kategoria: Kursy i szkolenia
oferta: -
poziom nauczania: 5
czas trwania kursu: -
przystępność cen: 6
ocena ogólna: 6
5.7
* maksymalna ocena 6