Widok
Obsługa DNO TOTALNE
Gorszej obsługi w życiu nie miałem okazji spotkać. Numeru telefonu do kierownika podawać im nie wolno, przedstawić też się nie mogą zasłaniając się ustawą o ochronie danych osobowych, której samo imie nie dotyczy. Zawsze nie mają wydać ze 100 i zawsze są dłużne grosika. W pewnym momencie przestałem już zwracać na to uwagę, ale w chwili gdy odmówiono mojej żonie płatności moją kartą bez podania powodu, tylko upierając się, że to nie jej karta czara się przelała. Ekspedientka zażądała dokumentów z banku o upoważnieniu do konta. Na pytanie skąd wie, że to moja karta powiedziała - bo jest na niej męskie imię. Powiedzieć D***L to mało. Z całym szacunkiem do właściciela sklepu, może nie jest świadom co tam się dzieje, ale część obsługi sprawie wrażenie conajmniej niemądrych przedstawicieli gatunku ssaków naczelnych. Postaram sie o to aby właściciele sklepu jak i administracja budynku dowiedzieli się kto reprezentuje jeden z najstarszych budynków handlowym we współczesnym Gdańsku, a przedewszystkim postaram się nie robić tam więcej zakupów. TYLKO I WYŁĄCZNIE ZE WZGLĘDU NA JAKOŚĆ OBSŁUGI
Moja ocena
Freshmarket
kategoria: Sklepy ogólnospożywcze
obsługa: 1
asortyment: 5
promocje: 5
przystępność cen: 4
ocena ogólna: 1
3.2
* maksymalna ocena 6