Widok
Obsługa gwarancyjna
Kupiłem mieszkanie z Polnordu na ostatnim piętrze. Po 2,5 roku, w czasie obowiązywania gwarancji pojawiły się przecieki z dachu. Przyszła ekipa, która zamiast naprawić izolacje dachu pomalowała na nowo połowę sufitu w mieszkaniu i zadeklarowała naprawę dachu i resztę malowania w późniejszym terminie.
Minął ponad rok i nic się nie dzieje w tym temacie, brak kontaktu z deweloperem. Na suficie pojawiały się kolejne zacieki, aż dach naprawiła spółdzielnia na koszt wszystkich mieszkańców.
Stanowczo odradzam!!!
Minął ponad rok i nic się nie dzieje w tym temacie, brak kontaktu z deweloperem. Na suficie pojawiały się kolejne zacieki, aż dach naprawiła spółdzielnia na koszt wszystkich mieszkańców.
Stanowczo odradzam!!!
Moja ocena
Polnord
kategoria: Deweloperzy
obsługa: 1
oferta: 1
jakość: 1
terminowość: 2
przystępność cen: 5
ocena ogólna: 1
1.8
* maksymalna ocena 6