Widok
Obsługa klienta do poprawy
Jeśli akurat nie masz założonych spodenek z lajkry i nie jestes częstym klientem to zapomnij o tym, zeby Cię obsłużyli. Widać, że sklep nastawiony tylko na zarobek. Przy poproszeniu obsługi o pomoc w wyborze kasku jedyne co pani powiedziała to: tutaj są kaski. Zero pomocy. Serwis tez pozostawia duzo do życzenia. Najpierw obsługiwani są koledzy pracownikow a na samym końcu klienci.
Moja ocena
Wysepka Sp. z o.o.
kategoria: Sklepy i serwisy rowerowe
obsługa: 1
asortyment: 4
jakość usług: 1
przystępność cen: 2
ocena ogólna: 1
1.8
* maksymalna ocena 6
Odpowiedź obiektu
Dzień dobry. Przepraszam za zaistniałą sytuację, przykro mi, że poczuł się Pan zlekceważony. Zawsze staramy się obsłużyć wszystkich klientów jak najlepiej i zapewniam, że 'spodenki z lajkry' nie mają tu znaczenia, a o kolejności nie decyduje znajomość (bardzo często jednak zdarza się tak, że klienci stają się naszymi kolegami :) Jeżeli tylko możemy poświęcamy klientom bardzo dużo czasu, rozmawiamy, pytamy, wyjaśniamy, doradzamy. Jeszcze raz przepraszam w imieniu całego zespołu. Pozdrawiam