Widok

Obsługa klienta do poprawy

Jeśli akurat nie masz założonych spodenek z lajkry i nie jestes częstym klientem to zapomnij o tym, zeby Cię obsłużyli. Widać, że sklep nastawiony tylko na zarobek. Przy poproszeniu obsługi o pomoc w wyborze kasku jedyne co pani powiedziała to: tutaj są kaski. Zero pomocy. Serwis tez pozostawia duzo do życzenia. Najpierw obsługiwani są koledzy pracownikow a na samym końcu klienci.
Moja ocena
obsługa: 1
 
asortyment: 4
 
jakość usług: 1
 
przystępność cen: 2
 
ocena ogólna: 1
 
1.8

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Dzień dobry. Przepraszam za zaistniałą sytuację, przykro mi, że poczuł się Pan zlekceważony. Zawsze staramy się obsłużyć wszystkich klientów jak najlepiej i zapewniam, że 'spodenki z lajkry' nie mają tu znaczenia, a o kolejności nie decyduje znajomość (bardzo często jednak zdarza się tak, że klienci stają się naszymi kolegami :) Jeżeli tylko możemy poświęcamy klientom bardzo dużo czasu, rozmawiamy, pytamy, wyjaśniamy, doradzamy. Jeszcze raz przepraszam w imieniu całego zespołu. Pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry