Widok
Obsługa klienta poniżej krytyki
Sklep zwrócił moją uwagę bogatym asortymentem firmy Riviera Maison. Zamówiłam jeden z produktów tej formy. Usłyszałam, że zamówienie zostanie zrealizowane z ciągu 8 tygodni (towar był już wyprodukowany i czekał na transport od Polski). Zostałam również poproszona o zapłacenie za towar podczas składania zamówienia. Tak też uczyniłam. Po upływie 8 tygodni nie dostałam żadnej informacji dotyczącej realizacji zamówienia. Po kontakcie telefonicznym z mojej strony uzyskałam informację, że zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu następnych 3 tygodni. Po upływie 3 tygodni sytuacja się powtórzyła. Podczas ponownej rozmowy uzyskałam informację, że zamówienie najprawdopodobniej zostanie zrealizowane w ciągu kolejnego tygodnia. Tym razem się udało - do 3 razy sztuka - realizacja zamówienia trwała jedyna 12 tygodni. Obsługę klienta oceniam bardzo negatywnie. Jestem w stanie zrozumieć, że obsługa/właściciele sklepu mogą mieć ograniczony wpływ na transport od producenta. Aczkolwiek rzeczą dla mnie oczywistą jest informacja o niedotrzymaniu terminów realizacji zamówienia. Dlatego za karygodny uważam bark kontaktu w sprawie opóźniającej się dostawy towaru. Sklep polecam osobom bardzo cierpliwym.
Moja ocena
obsługa: 1
oferta: 5
jakość asortymentu: 4
przystępność cen: 3
ocena ogólna: 3
3.2
* maksymalna ocena 6
Mam podobne doświadczenie niestety. Zamówiłam krzesła miały być po 8 tygodniach,termin minął nikt się ze mną nie kontaktował. Skontaktowałam się telefonicznie nikt nie potrafił udzielić mi informacji o czasie realizacji zamówienia. Po kilku dniach oddzwoniono do mnie i poinformowano mnie,ze bedą 15 lipca. Jest 21 lipca i cisza!!! Nie polecam sklepu i są to moje pierwsze i ostatnie zakupy w House&More.