Widok
Obsługa klienta powypadkowego na bardzo niskim poziomie
Jestem bardzo rozczarowana, wręcz zbulwersowana sposobem prowadzenia mojej sprawy przez Ergo Hestię. Miałam kilka polis w tej firmie, ale po sytuacji kiedy jestem osobą poszkodowaną nigdy więcej nic u nich nie ubezpieczę.
Nie polecam !
Dodatkowo cała sprawa prowadzona jest tylko i wyłącznie poprzez korespondencję email lub sms. Nie udostępniają telefonów do tzw. opiekunków szkody, a na infolinii odsyłają do formularza kontaktowego na stronie www. Paranoja. Nigdy więcej !
Nie polecam !
Dodatkowo cała sprawa prowadzona jest tylko i wyłącznie poprzez korespondencję email lub sms. Nie udostępniają telefonów do tzw. opiekunków szkody, a na infolinii odsyłają do formularza kontaktowego na stronie www. Paranoja. Nigdy więcej !
Moja ocena
oferta: 3
jakość usług: -
pomoc merytoryczna: 1
przystępność cen: 2
ocena ogólna: 1
1.8
* maksymalna ocena 6
Też jestem zbulwersowana ostatnio likwidacją szkód w Hestii. Do tej pory nigdy nie było problemów, natomiast co się dzieje teraz to prawdziwa paranoja. Na infolinii nie są do niczego upoważnieni. Nie chcą podać telefonu a nawet nazwiska osoby przełożonej ani swojej, ani likwidatora. Likwidator od 9.00 do 17.00 nie odbiera telefonu (informacja- chwilowo niedostępny - CAŁY DZIEŃ?!). TRAGEDIA. Do tej pory polecałam tę firmę, natomiast teraz - ABSOLUTNIE NIE!!! Zawiodłam się bardzo. Nerwy mi puszczają. HESTIA- NIE,NIE,NIE!!!