Widok

Obsługa klienta powypadkowego na bardzo niskim poziomie

To co się dzieje w Hestii to prawdziwa tragedia. Likwidator nie odbiera telefonu, nie odpisuje na e-maile. Osoby pracujące na infolinii nie chcą podać nazwiska osoby przełożonej. HESTIA- to prawdziwa PORAŻKA!!!
Moja ocena
oferta: -
 
jakość usług: -
 
pomoc merytoryczna: -
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: -
 
0.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Moja sprawa dotycząca ubezpieczenia auta osobowego toczy się już od kwietnia 2016 r. Mój mąż zmarł 21.01.2015 r. (był właścicielem auta) ubezpieczyłam auto na następny rok to jest do 30.04.2016r Samochód sprzedałam 16.04.2016 r a "Towarzystwo " nękało nieżyjącego już mego męża telefonami o zapłatę ubezpieczenia , Mówiłam im że mąż zmarł a ja sprzedałam auto jak jeszcze obowiązywało ubezpieczenie. Tylko to nie odniosło żadnego skutku. Towarzystwo posłużyło się windykatorem i umieściło mego męża w Krajowym Rejestrze Długów.Tak pracuje to "towarzystwo"
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry